Geplaatst: do 12 apr, 2007 20:13
En de cabrio/roadster van Der Framzose?
zie www.derfranzose.de en dan kijken bij: 2cv-umbauteile-raoadster/cabrio
zie www.derfranzose.de en dan kijken bij: 2cv-umbauteile-raoadster/cabrio
2cv.nl: Nederlandse portal voor eendrijders
https://forum.2cv.nl/
Ook naar gekeken, maar ik vind dat allemaal net niet, die van der franzose lijkt erg veel op de eerste foto die ik liet zien, maar past niet met wat ik in gedachten had helaas.leo top schreef:En de cabrio/roadster van Der Framzose?
zie www.derfranzose.de en dan kijken bij: 2cv-umbauteile-raoadster/cabrio
Dat dacht ik ook, vandaar die foto van die zwarte. Die lampen en palma idd maar voor het gemak negerend.....Yannick schreef:Je zal dus altijd automatisch uitkomen op één van de bovenstaande dingen als je niet drastischer en creatiever met slijpschijf en laspost aan de slag zal gaan
Ik ben het met je eens dat kwijlen gepaard gaat met flink wat fantasie, maar ik bezit ook over een behoorlijke dosis realiteit, zoals hij is op deze foto's zal hij nooit worden.Yannick schreef:Ik wil je dag vol kwijl en fantasie niet verknoeien, maar de sfeer van de Barbot zal je nooit halen als je 't lowbudget doet, je voorruitframe wil behouden én het op basis van een moderne 2cv doet. Ook niet vergeten dat de Barbot ingekort is en dat het schutbord ook lager is (motorkap dieper uitgesneden in de spatborden). Je zal dus altijd automatisch uitkomen op één van de bovenstaande dingen als je niet drastischer en creatiever met slijpschijf en laspost aan de slag zal gaan
Ha, dat heb ik met de Dyane ook, 'k zat gisteravond weer te schakelen en te sturen in de zetel voor tv. Nu maar hopen dat iedereen hier zo is, anders heb ik een probleemFlying Duckman schreef:Zucht en ik wil er nog een meerjaren project van maken ook.... en ik kan nu al niet wachten om te rijden!!!!!