Club of Special
zelf heb ik een special, maar heb een clubdak, stoelen, chroom, etc. alleen het dashbord en stuurwiel niet vervangen.
Maar, ik dacht dat een clubdak ook altijd in de kleur van de koets was.
Specials waren goedkopere uitvoeringen van de club met standaard jeansbanken ,ronde koplampen en een zwart buitensluiter dak
Persoonlijk vind ik een eend, ongeacht de kleur, mag zelfs rood zijn
, met dak in dezelfde kleur als de koets mooier dan met een zwart dak.
Maar, ik dacht dat een clubdak ook altijd in de kleur van de koets was.
Specials waren goedkopere uitvoeringen van de club met standaard jeansbanken ,ronde koplampen en een zwart buitensluiter dak
Persoonlijk vind ik een eend, ongeacht de kleur, mag zelfs rood zijn

- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Ik mis een optie.
Het beste van beide types.
Ik heb namelijk een special met een clubdak. Ik ben hier zeer tevreden over, omdat ik de dash van een club maar niks vindt. Veel te groot en te plastic, maar dat is mijn mening. En het clubdak gebruiksvriendelijker is en van binnen te sluiten.
Het beste van beide types.
Ik heb namelijk een special met een clubdak. Ik ben hier zeer tevreden over, omdat ik de dash van een club maar niks vindt. Veel te groot en te plastic, maar dat is mijn mening. En het clubdak gebruiksvriendelijker is en van binnen te sluiten.
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
- Hanzzl69
- Spelleider Forum Trofee
- Contacteer:
Ik heb een club, heb dat ook gestemd. Al zou ik een special ook niet erg vinden. Lekker basic. Maar dan wel met twee voorstoelen want die zijn te verschuiven met de lange benen van mezelf en vriendin en natuurlijk met binnensluiterdak en de rechterzijspiegel, die laatste heb ik zelf op de club gezet trouwens.
Hanzzl69
Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985
Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
De bank in de special is ook te verschuiven. Ik ben 1.93 en als ik de bank helemaal naar achter doe kan ik niet meer bij de pedalen. Kunnen die stoelen dan nog verder??hanzzl schreef:Ik heb een club, heb dat ook gestemd. Al zou ik een special ook niet erg vinden. Lekker basic. Maar dan wel met twee voorstoelen want die zijn te verschuiven met de lange benen van mezelf en vriendin en natuurlijk met binnensluiterdak en de rechterzijspiegel, die laatste heb ik zelf op de club gezet trouwens.
2CV6 Spécial 1981 - Rouge de Castille - GS-30-PK
Foto's
Foto's
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer:
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer: