chassis
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Prijs is mijns inziens ook erg laag ingeschat, maar van achter een computerscherm ook moeilijk te bepalen.
Als de koets in goede staat is en een ander chassis volstaat, dan ga je qua prijs al eerder richting de 1000,- tegenwoordig. Maar zoals ik al zei, moeilijk te bepalen op deze manier en het is: "Wat een gek ervoor geeft".
Als de koets in goede staat is en een ander chassis volstaat, dan ga je qua prijs al eerder richting de 1000,- tegenwoordig. Maar zoals ik al zei, moeilijk te bepalen op deze manier en het is: "Wat een gek ervoor geeft".
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
nou goed, het gaat hier dus om die 'Le Finale' Eend, die ook op het forum wordt aangeboden.
ik ben er met een vriend naar wezen kijken, en het ding is echt heel netjes, motorisch prima enzovoort.
het chassis toont wel aan waarom de auto nog niet is verkocht; en als ik jullie warderingen hoor qua prijs is die gewoon te duur.
de foto's liegen overigens niet, de auto ziet er echt zo mooi uit.
ik ben er met een vriend naar wezen kijken, en het ding is echt heel netjes, motorisch prima enzovoort.
het chassis toont wel aan waarom de auto nog niet is verkocht; en als ik jullie warderingen hoor qua prijs is die gewoon te duur.
de foto's liegen overigens niet, de auto ziet er echt zo mooi uit.
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
ten eerste ben ik erg benieuwd naar waar die "striping" voor staat?
Als het een actie model is, ik ken m niet, lol
Maar, ik heb een tijdje geleden een rode gesloopt (zet de kleur er ff bij om te stangen, lol) en die had een kop staartje gehad, zelfde plek als bij jouw gewoon helemaal weg. Toen ik verder keek, kon je goed zien waar het chassis gestrekt was, en dat was niet best.
Ik zoek wel ff foto's op als je wilt.
Greatnix Spookeend
Als het een actie model is, ik ken m niet, lol
Maar, ik heb een tijdje geleden een rode gesloopt (zet de kleur er ff bij om te stangen, lol) en die had een kop staartje gehad, zelfde plek als bij jouw gewoon helemaal weg. Toen ik verder keek, kon je goed zien waar het chassis gestrekt was, en dat was niet best.
Ik zoek wel ff foto's op als je wilt.
Greatnix Spookeend
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
in 1987 is er in hilversum een dealer geweest die één vrachtwagenlading 2cv's voorzien heeft van de 'le finale' stickers, omdat ze slecht / niet te verkopen waren. naar zeggen zijn er nog 8 van over.
over het chassis: het chassis is hier niet geknikt, verbogen of weet ik veel wat: enkel is de las niet goed geweest los gelaten en gaan roesten, en vervolgens door gerot.
over het chassis: het chassis is hier niet geknikt, verbogen of weet ik veel wat: enkel is de las niet goed geweest los gelaten en gaan roesten, en vervolgens door gerot.
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
-
- Heavy user
Prijs is laag geschat omdat je er een bult werk aan hebt om alles weer goed te maken. En hoewel er gezegd werd dat de rest in orde was, had ik zoiets van 'eerst zien, dan geloven'. Maar het valt (inderdaad!) erg mee. Daarbij een speciale versie ... Ik zou zeggen, begin bij €750,- en stop bij de €1000,-.
Afblijven.
-
- Heavy user
tja, ik schat de prijs hoger in hoor. stel je gaat m niet lassen, maar gewoon een nieuw verzinkt chassis eronder plaatst. denk ik dat de marktwaarde (helaas) wel een 3 tot 4 duizend euro is toch. hij ziet er namelijk wel heel erg fris uit. nou laten we zeggen dat chassis incl wissel 1000 euro kost. dan mag ie dus nog max 1500 a 2000 kosten. en ja je moet er wel van houden van deze versie. ik vind m persoonlijk niet zo.
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction