mijn audio in de eend
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Wellicht ten overvloede, dit is niet wat we maken voor anderen (als het gewenst is evt wel) maar dat wordt nog kleiner.
Het valt erg mee hoor wat je inlevert qua ruimte, ik, en Bart ook, was er snel aan gewend. Vroegah zette ik mijn linkervoet daar, maar ik mis het niet.
Greatnix Spookeend
Het valt erg mee hoor wat je inlevert qua ruimte, ik, en Bart ook, was er snel aan gewend. Vroegah zette ik mijn linkervoet daar, maar ik mis het niet.
Greatnix Spookeend
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V1.0 = Crashed
- bartje2212
- Regelmatige poster
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
jah die harde muziek is om overhet geluit van me uitlaat heen te komen. is ook een leuk gehoor door zoon tunnel heen helemaal als je dan met ze 3en rijd en met alle die zoon uitlaat. net een groote donderwolk.
maar punky ik zet me voet net voor me stoel of ik leg hem onder me anderen voet. als ik zeren knieen krijg van het half gas geven.
greets dukw
maar punky ik zet me voet net voor me stoel of ik leg hem onder me anderen voet. als ik zeren knieen krijg van het half gas geven.
greets dukw
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
ff vlug dan.........
Vandaag getest, gaat aardig met 500 rms, en moet nog het dubbele op........
Paar pix en vids te zien op mijn site.
http://spookeend.nl/joomla/index.php?op ... topcoll=28
Is dus voor in Bart zijn eend, maar getest in de mijne
Greatnix Spookeend
Vandaag getest, gaat aardig met 500 rms, en moet nog het dubbele op........
Paar pix en vids te zien op mijn site.
Is dus voor in Bart zijn eend, maar getest in de mijne
Greatnix Spookeend
www.spookeend.nl
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V1.0 = Crashed
- bartje2212
- Regelmatige poster
weet je wat ik me soms afvraag bij dat soort speakers? ze hebben vaak zo'n brede ophanging dat het membraan hierdoor toch eigenlijk alleen maar kleiner door wordt?
(lijkt mij zonde, maar misschien val ik ook meer voor de het PA gebeuren = knalharde ribbel )
(lijkt mij zonde, maar misschien val ik ook meer voor de het PA gebeuren = knalharde ribbel )
2cv6 van 1 april '83! (en da's geen grapje)
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Die ruime ophanging zorgt er bij ons juist voor dat de woofer ver uit kan komen, meer en fellere luchtverplaatsing.
Is het bij PA voornamelijk Kickbass wat luid weergegeven wordt (grote afstraling enz) is het voor in een auto juist het leuke zeer laag door te spelen, 30/35 hz en dan zo luid mogelijk.
Nog even een update gedaan voor Bart, we hebben vandaag zijn versterker rack (amp rack) afgemaakt. Ziet er netjes uit al zeggen we het zelf.
Van de week/volgende week es kijken of we een en ander aan kunnen sluiten. extra accu erin enzo. Nog best wel wat te doen, maar we nemen nou es een keer de tijd, lol.
Greatnix Spookeend
Is het bij PA voornamelijk Kickbass wat luid weergegeven wordt (grote afstraling enz) is het voor in een auto juist het leuke zeer laag door te spelen, 30/35 hz en dan zo luid mogelijk.
Nog even een update gedaan voor Bart, we hebben vandaag zijn versterker rack (amp rack) afgemaakt. Ziet er netjes uit al zeggen we het zelf.
Van de week/volgende week es kijken of we een en ander aan kunnen sluiten. extra accu erin enzo. Nog best wel wat te doen, maar we nemen nou es een keer de tijd, lol.
Greatnix Spookeend
www.spookeend.nl
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V1.0 = Crashed
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
heey
mijn nieuwe audio set speelt weer ben der goed tevreden mee gaat erg hard. dus vind het zlef wel een geslaagt project. we hebbe alles netjes in gebouwt en weggewert voor hoever het gaat met een eend. ik ga naar de grenstreffer dus voor de mensen die intresse hebben kom eens kijken en luisteren
greetz dukw
mijn nieuwe audio set speelt weer ben der goed tevreden mee gaat erg hard. dus vind het zlef wel een geslaagt project. we hebbe alles netjes in gebouwt en weggewert voor hoever het gaat met een eend. ik ga naar de grenstreffer dus voor de mensen die intresse hebben kom eens kijken en luisteren
greetz dukw