als dat incl. de zuigerverenset en klepseals is, is dat echt niet duur! als de kwaliteit je bevalt, wil ik dat adresje wel van je weten.backfire schreef:inderdaad heel net prijsje Willem.
douwe
als dat incl. de zuigerverenset en klepseals is, is dat echt niet duur! als de kwaliteit je bevalt, wil ik dat adresje wel van je weten.backfire schreef:inderdaad heel net prijsje Willem.
Nee de verenset en de seals heb ik zelf geleverd.dyane_maniac schreef:als dat incl. de zuigerverenset en klepseals is, is dat echt niet duur! als de kwaliteit je bevalt, wil ik dat adresje wel van je weten.backfire schreef:inderdaad heel net prijsje Willem.
douwe
Dank voor het advies en de uit tips zal laten weten hoe de kwaliteit bevalt.dyane_maniac schreef: ideaal zijn de langere ritten over de kleinere wegen want dan wordt het motortje lekker warm en zijn die inrij kilometers zo voorbij. een goed excuus dus om die vriend/vriendin/kennis/oma die aan de andre kant van het land woont weer eens op te zoeken. of een lang weekend berlijn ofzo.
succes met jezelf inhouden
In het pakketje zuigerveren zat de volgende instructie.Ami Super schreef:Er zijn mensen die anders denken over het inrijden van nieuwe of gereviseerde motoren: