!!! Eend met pech langs de weg !!!
-
- Veelvuldig poster
nog even een vraag over zo,n helicoil
http://www.uucmotorwerks.com/flywheel/i ... licoil.jpg
die foto moet je nu in dat ding de bougie draaien?? of is het een soort schroef draad tapper??[/url]
die foto moet je nu in dat ding de bougie draaien?? of is het een soort schroef draad tapper??[/url]
2v6 Club,'87 bleu celeste
2cv6 club '86
Visa Club 0.7, '86 grijs
Cx 2200 pallas '76
Alleen een Citroën, Rijdt als een Citroën!
2cv6 club '86
Visa Club 0.7, '86 grijs
Cx 2200 pallas '76
Alleen een Citroën, Rijdt als een Citroën!
Oké, ik dacht altijd dat er voorbij Zwolle genoeg ruimte was, naief dus.
Dan is een andere optie noodzakelijk. schorsen, op transport zetten, of zoals eerder in de topic over zonder-apk-rijden is geoppert. nieuwe apk afspraak maken en dan naar het noorden rijden, als er iets gebeurt dan kan dat niet komen door een matige kofferbak bodem.

Dan is een andere optie noodzakelijk. schorsen, op transport zetten, of zoals eerder in de topic over zonder-apk-rijden is geoppert. nieuwe apk afspraak maken en dan naar het noorden rijden, als er iets gebeurt dan kan dat niet komen door een matige kofferbak bodem.

- Jeroen-citroen
- Moderator
De bougie gaat idd in die schroefdraad die je ziet. De buitenkant van de helicoil draait in het blok. Op de andere foto zag je een stukje ijzer dwars over het gat. Daarmee draaien ze de helicoil erin en dat stukje breken ze er dan vanaf.2cvfreak schreef:nog even een vraag over zo,n helicoil
@ twécévé
Super dat je blok weer loopt. Balen van de afkeur en succes met het herstel

weet wat je zegt maar zeg niet altijd wat je weet
Omdat mn eend ouder is dan 25 jaar is het schorsen tegen een lager tarief, namelijk 22,70 euro. APK boete is iets van 95 euro (en die schijnt geheid te komen hoor ik van mn broer en een vriend van hem
).
Dus rij de eend voor de 16e naar het adres waar de eend uit elkaar gehaald gaat worden. Op de 27ste dan de koets + nieuw plaatwerk naar het wijdse Friesland.
Tussen de 16e en de 27ste komen we er wel uit met 1 auto (wel beetje puzzelen, fietsen, carpoolen etc. etc.)

Dus rij de eend voor de 16e naar het adres waar de eend uit elkaar gehaald gaat worden. Op de 27ste dan de koets + nieuw plaatwerk naar het wijdse Friesland.
Tussen de 16e en de 27ste komen we er wel uit met 1 auto (wel beetje puzzelen, fietsen, carpoolen etc. etc.)
Jaja, deze week breng ik de eend op de plek waar die uit elkaar gaat. Vervolgens afmelden. Daar al die tijd laten staan en in de kerstvakantie de koets eraf en naar Friesland ermee.
Als het las- en spuitwerk klaar is de koets er weer opschroeven, aanmelden en hup APKtje dr op + hertaxatie.
Kwakkelen maar weer
Als het las- en spuitwerk klaar is de koets er weer opschroeven, aanmelden en hup APKtje dr op + hertaxatie.
Kwakkelen maar weer

-
- Las Expert
- Contacteer:
als er geen friezen waren
zonder gekheid de planning is dat tweceve rond kerst oud en nieuw zijn koets bij mij brengt en ik die dan ga herstellen.
ik hoop de koets grooten en deel klaar te kwa las werk gelijk in week 1 van het nieuwe jaar zo dat mijn maat dan ook verder kan met het spuitwerk.
Omdat 2cv.nl eigenlijks 1 groote familie is maak ik of tweceve hier een tropic over omdat er veel mensen er toch van genieten van al dat las restauratiewerk en ook ik moet hier ook heel eerlijk in zijn dat het mij altijd weer moet geeft hoede staat van de auto ook is maar ik ben eigenlijks wel erg veel gewend!
dus jullie horen hier meer over!!

zonder gekheid de planning is dat tweceve rond kerst oud en nieuw zijn koets bij mij brengt en ik die dan ga herstellen.
ik hoop de koets grooten en deel klaar te kwa las werk gelijk in week 1 van het nieuwe jaar zo dat mijn maat dan ook verder kan met het spuitwerk.
Omdat 2cv.nl eigenlijks 1 groote familie is maak ik of tweceve hier een tropic over omdat er veel mensen er toch van genieten van al dat las restauratiewerk en ook ik moet hier ook heel eerlijk in zijn dat het mij altijd weer moet geeft hoede staat van de auto ook is maar ik ben eigenlijks wel erg veel gewend!
dus jullie horen hier meer over!!
azu-b 250 1973
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970