gigantische lekkage
- speedcowboy
- Gebruiker
hee ben ik weer
ten eerste hardstikke bedankt voor alle reactie`s,
ik reed een afrit af en raakte een stoeptegel die schuin omhoog stak! meteen gestopt en gekeken binnen 10 min 2l olie op de grond!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! na nader onderzoek bleek dat de 1ste demper heel goed ingedeukt is dus ik dacht later ook aan de klepstoot omhulsels maar jah bij de oliesensor en filter zitten ook druppeltjes!!!!!! dus morgen ff bijvullen en kijken waar hij nou precies lekt ik zal jullie in ieder geval op de hoogte houden
bob
ten eerste hardstikke bedankt voor alle reactie`s,
ik reed een afrit af en raakte een stoeptegel die schuin omhoog stak! meteen gestopt en gekeken binnen 10 min 2l olie op de grond!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! na nader onderzoek bleek dat de 1ste demper heel goed ingedeukt is dus ik dacht later ook aan de klepstoot omhulsels maar jah bij de oliesensor en filter zitten ook druppeltjes!!!!!! dus morgen ff bijvullen en kijken waar hij nou precies lekt ik zal jullie in ieder geval op de hoogte houden
bob
2cv, WK oranje!
dyane SUPER, oldskool
tikiwagon
aka dyane, ouwe slopert
dyane SUPER, oldskool
tikiwagon
aka dyane, ouwe slopert
-
- Regelmatige poster
maar je olie filter hangt toch net boven het cassis.
die steekt er niet onderuit toch????
lekt die O ring niet van je motorstop??
dat heb ik namelijk is gehad..
was ik lkkr aan het rijden met mn dak open dus zag het cntrole lampje niet.
maar wel een spoor van 2 km lang...
die steekt er niet onderuit toch????
lekt die O ring niet van je motorstop??
dat heb ik namelijk is gehad..
was ik lkkr aan het rijden met mn dak open dus zag het cntrole lampje niet.
maar wel een spoor van 2 km lang...

NO LIFE LIKE LOW LIFE
het leven is als een neus haal eruit wat erin zit.
burn your rubber not your soul...
www.thespitfire.zijnalbums.nl
het leven is als een neus haal eruit wat erin zit.
burn your rubber not your soul...
www.thespitfire.zijnalbums.nl
- speedcowboy
- Gebruiker
goede moggel
jah o ringetje kan ook nog jah maarjah via n ringetje binnen een paar min 2l olie pleite lijktme stug?
maarag ik ga m zometeen naar een kennis slepen waar ik op de brug kan sleutellen
eerst maar ff olie erin en kijken waar hij precies lekt.
bob
jah o ringetje kan ook nog jah maarjah via n ringetje binnen een paar min 2l olie pleite lijktme stug?
maarag ik ga m zometeen naar een kennis slepen waar ik op de brug kan sleutellen
eerst maar ff olie erin en kijken waar hij precies lekt.
bob
2cv, WK oranje!
dyane SUPER, oldskool
tikiwagon
aka dyane, ouwe slopert
dyane SUPER, oldskool
tikiwagon
aka dyane, ouwe slopert
Als je de auto op de brug hebt staan spuit dan remmenreiniger op de onderkant van de cylinder waar de olie uitkomt. De remmenreiniger zal de olie en de smurrie verwijderen. Dan moet duidelijk zijn waar het vandaan komt. De buisjes waar de stoterstangen doorlopen liggen dan wel voor de hand, deze zijn heel teer en de oliepomp pompt hier constant olie door.
Als dat het geval is kan je alleen de cylinderkop verwijderen en wellicht het buisje vervangen. Ik weet niet of je die ook los kan krijgen. Daarna moet je natuurlijk je kleppen ook weer stellen.
Als dat het geval is kan je alleen de cylinderkop verwijderen en wellicht het buisje vervangen. Ik weet niet of je die ook los kan krijgen. Daarna moet je natuurlijk je kleppen ook weer stellen.
Ik weet het ook niet allemaal, dus probeer ik het maar...
- speedcowboy
- Gebruiker
jahjah bedankt voor de info japio maar ik snap wel het 1 en anders over auto`s anders rijd ik geen eend en 2 snoek`s ik ben 3 jr automonteur geweest.
maarjah ik ben dus aan het speuren geweest en mijn oliedrukmeter is spontaan aan het lekken en mijn carterstop en de uitlaat is lichtellijk verbogen
maarjah ik ben dus aan het speuren geweest en mijn oliedrukmeter is spontaan aan het lekken en mijn carterstop en de uitlaat is lichtellijk verbogen
2cv, WK oranje!
dyane SUPER, oldskool
tikiwagon
aka dyane, ouwe slopert
dyane SUPER, oldskool
tikiwagon
aka dyane, ouwe slopert
-
- Heavy user
-
- Heavy user
Kijk, dat kunnen wij niet raden natuurlijk... je vraagt zelf om tips en ervaringbob en rob schreef:jahjah bedankt voor de info japio maar ik snap wel het 1 en anders over auto`s anders rijd ik geen eend en 2 snoek`s ik ben 3 jr automonteur geweest.

Dat terzijde, hoe kan je drukmeter nu spontaan beginnen te lekken

Heavy Metal Speed Eend!!!
MyAmi Spring Break
MyAmi Spring Break