Geplaatst: do 31 jan, 2008 22:09
[quote="geit"]Bij mij ging het als volgt;gehomologeerd chassis gekocht vanDG,de verkoper zorgt er voor dat de gevolmachtigde van De Graaf er het chassisnummer inslaagt.Van je oude chassis word het deel met nummer eruit gehaalt(dit moet bij de keuring worden afgegeven)Dan gaat normaal de verkoper met het attest van DeGraaf naar de keuring,samen met de wagen en klaar is het.
Klopt als een bus. Op de controle vernietigen ze dan het oude stuk chassis met chassisnr, en op je (hopelijk van de eerste keer) groen keuringskaart krijg je een vermelding van chassiswissel.
Maar hou de papieren van de fabrikant (in Belgie Wheels, DG of Cassis) zeker bij, ik heb al klanten gehad die achteraf die papieren moesten laten zien op andere keuringen.
Je moet wel naar de keuring, anders rij je illegaal met je chassis rond, als je in A'pen woont, ga dan best naar Deurne
Klopt als een bus. Op de controle vernietigen ze dan het oude stuk chassis met chassisnr, en op je (hopelijk van de eerste keer) groen keuringskaart krijg je een vermelding van chassiswissel.
Maar hou de papieren van de fabrikant (in Belgie Wheels, DG of Cassis) zeker bij, ik heb al klanten gehad die achteraf die papieren moesten laten zien op andere keuringen.
Je moet wel naar de keuring, anders rij je illegaal met je chassis rond, als je in A'pen woont, ga dan best naar Deurne