APK Goedgekeurd!!!!! (voorheen apk in en rond Almere/A'dam)
Nou ik heb een keuze gemaakt hoor....
Hij is zojuist goedgekeurd en weer opgehaald vanuit Soest!
Ik mag dus weer een jaar lekker crossen met de duck!
Heb hem na de tip van Tim naar Studio 2cv gebracht. Ik ben er zeer over te spreken. Als je meer details wil moet je maar even PM'en.
Bedankt allemaal voor jullie tips en verhalen!
Hij is zojuist goedgekeurd en weer opgehaald vanuit Soest!
Ik mag dus weer een jaar lekker crossen met de duck!
Heb hem na de tip van Tim naar Studio 2cv gebracht. Ik ben er zeer over te spreken. Als je meer details wil moet je maar even PM'en.
Bedankt allemaal voor jullie tips en verhalen!
Eendloos........ Wel een C4 Picasso
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com
-
- Veelvuldig poster
@ inezz,
Oke dan! Ben benieuwd. Kreeg deze tip ook van Bjorn binnen. Helaas net nadat ik al goedgekeurd was....
Maar dan heb je wel een goede ervaren broer als adviseur dus! Handig!
Oke dan! Ben benieuwd. Kreeg deze tip ook van Bjorn binnen. Helaas net nadat ik al goedgekeurd was....
Maar dan heb je wel een goede ervaren broer als adviseur dus! Handig!
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com
-
- Regelmatige poster
Mooi, dan ga ik daar over een maandje een kijkje nemen, is het handig om dan speciaal naar hem te vragen? (zie namelijk op de website alleen maar DS'en)Inezz schreef:volgende keer kun je ook naar D&O service in almere, op de xenonstr 158. M'n broer is nu mede eigenaar en heeft veel verstand van eendjes enz. Ik heb altijd erg veel hulp en advies van hem gehad!
Groene 2cv6 Club 18 november '81
je weet het he het gaat om genieten van het leven, de rest komt later wel, je leeft toch levenslang.
je weet het he het gaat om genieten van het leven, de rest komt later wel, je leeft toch levenslang.
@ rollo en tim, Dat komt ook omdat ze daarmee zijn begonnen ooit geloof ik!
Ze staan ook in het 2pktje, onderin de advertentie zie je "tekeningen" van allemaal citroens incl een eend en ami!
Helaas spreek ik hem weinig! Hij lekker druk met de zaak dus heb ik geen zin om hem telkens te storen, dus zijn jullie van het forum de L.L
Zijn naam is thomas, heeft zelf een ami en een HY, oja en een visa en z'n eerste autootje was een acadiane! dus hij heeft de nodige ervaring! doe em de groeten
Ze staan ook in het 2pktje, onderin de advertentie zie je "tekeningen" van allemaal citroens incl een eend en ami!
Helaas spreek ik hem weinig! Hij lekker druk met de zaak dus heb ik geen zin om hem telkens te storen, dus zijn jullie van het forum de L.L
Zijn naam is thomas, heeft zelf een ami en een HY, oja en een visa en z'n eerste autootje was een acadiane! dus hij heeft de nodige ervaring! doe em de groeten
Eendje uit '70
I LUV EEND RIJDEN!
I LUV EEND RIJDEN!
Nou ik zag de zaak vanit de trein inderdaad!
Vlak langs de trein van weesp naar almere op een groot braakliggend terrein.
Zitten ze net gok ik, ik zag een groot citroen logo en een visa voor de deur staan!
Vlak langs de trein van weesp naar almere op een groot braakliggend terrein.
Zitten ze net gok ik, ik zag een groot citroen logo en een visa voor de deur staan!
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
- Richard
- Moderator
- Contacteer:
Jaa, de Mehari is gisteren weer APK gekeurd, zonder op- of aanmerkingen, (OK het lampje van de dashboard verlichting deed het niet, pfff )
en wel tot maart 2010, dankzij de nieuwe APK regeling
Nu nog wat klein onderhoud (puntjes/klepjes) en wat cosmetisch werk en we zijn weer klaar voor de zomer
en wel tot maart 2010, dankzij de nieuwe APK regeling
Nu nog wat klein onderhoud (puntjes/klepjes) en wat cosmetisch werk en we zijn weer klaar voor de zomer
2CV6 Transat 1985
Mehari 1971
Mehari 1971
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
Van harte gefeliciteerd weer!
Hij ziet er ook nog zo mooi uit he...
Hij ziet er ook nog zo mooi uit he...