Pagina 2 van 2
Geplaatst: wo 19 mar, 2008 21:26
door Ramon
buiten het normale onderhoud natuurlijk!!!! winterkap doet een hoop bij deze temp moter word teminste WARM
Geplaatst: wo 19 mar, 2008 21:46
door Gerald
Merci. Duidelijke antwoorden. Het winterkapje zit erop. Morgen draai ik eerst de bougies eruit. Die zijn door de te hoge vlotterstand misschien vervet.
Geplaatst: ma 24 mar, 2008 16:58
door Gerald
De bougies heb ik vervangen. Maar om bij de ontsteking te komen krijg ik de krukaspoelie niet los. De vorige keren lukt dat zomaar met een flinke ruk aan de slinger. Nu niet. Muurvast. Heeft iemand een tip?
Geplaatst: ma 24 mar, 2008 17:16
door backfire
Geduld, en met passende pijp in de polie steken en rustig rondom tikken tegen de pijp met rubber hamer, uiteindelijk schiet de poelie vanzelf los. Gebruik je namelijk lomp geweld dan zal op de duur de as losscheuren van de schijf.
Geplaatst: do 27 mar, 2008 09:08
door Gerald
Thanx!
De operatie is gelukt. De eend start nu goed, loopt koud nog eventjes belabberd (afslaan, ploffen, hikken) maar trekt dan de klinkers uit de straat. Het is trouwens geen 123 geworden maar een DG-nition. Ik zal een flink wat gaan rijden.
Geplaatst: do 27 mar, 2008 18:36
door backfire
controlleer even stationair sproeier op vuil maar vooral het chokeklep veertje.
Geplaatst: vr 28 mar, 2008 08:18
door Bull Frog Bleu
Heb trouwens nog een goede am2 motor staan met versnellingsbak uit ami8. Bij interesse even pbtje.
Geplaatst: ma 31 mar, 2008 13:23
door Gerald
Het chokeklepveertje had ik recent al vervangen. De sproeier heb ik schoongemaakt. Resultaat: alles iets beter, maar nog steeds niet zoals het hoort.