De 7e 2cv.nl trofee is gevonden nabij Eys (LIM).
Moderator: Hanzzl69
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
- Hanzzl69
- Spelleider Forum Trofee
- Contacteer:
Volgens mij is Pieterke een dame en woont ze in Zaandam, beter speuren op dit forum, jongens.
Zaandam is zo plat als een dubbeltje dus waarom zou je het nog plattere Zeeland opzoeken als je een weekeindje weg wilt. De zee? Nee, die kan je vanaf Zaandam befietsen.
Limburg dus.
Zaandam is zo plat als een dubbeltje dus waarom zou je het nog plattere Zeeland opzoeken als je een weekeindje weg wilt. De zee? Nee, die kan je vanaf Zaandam befietsen.
Limburg dus.
Hanzzl69
Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985
Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985
Zaandam klopt . goed speurwerk maar een paar minuten geleden was ik nog steeds een jongetje. Ik heb het toch nog maar even gecheckthanzzl schreef:Volgens mij is Pieterke een dame en woont ze in Zaandam, beter speuren op dit forum, jongens.
Limburg dus.
Fietsen vind ik leuk maar ik was met de eend . Zie de foto met de eendInezz schreef:hij woont in almere, daar was de trofee de vorige keer verstopt.....hij hoefte maar een paar minuten te fietsen......
met reklamezuil achterin
gaat het goed met je vinger trouwens ?
als je je sokken maar aanhoudt !
das mooi, maar wel een eind weg...win ik nu zo'n lekkere (eetbare) vlaai(taartding)???pieterke schreef:
ENNNNN DEEEEE WINAARRRRRR ISSSSSS :
INEZZZZ
ja natuurlijk : Vlaai , Koeievlaai , Limburg
en m'n vingertje zit er nog steeds aan en kheb gelukkig geen pijn wel k.t nu kan ik niet verder met de eend, en kmag geen autorijden dus kan ook niet gaan zoeken in limburg
Eendje uit '70
I LUV EEND RIJDEN!
I LUV EEND RIJDEN!