Dag allemaal,
Blij te zien dat mijn puzzels op jullie site staan, en een gespreksonderwerp
is, ik wil jullie alleen maar zeggen dat de verzendingskosten veel te duur zijn,
en je ze beter kan kopen in een winkel bij je in de buurt kijk op de site bij winkels en misschien is er al een winkel dicht in de buurt. In de toekomst worden ze over heel Nederland en Belgie verspreid ,hou het gewoon in de gaten of kom langs op een van de volgende meetings.
Groeten
Fried
puzzels in hout
-
- Moderator
Hoi Fried, welkom hier.
Mocht je er interesse in hebben, als je HIER klikt kom je bij 'websitepromotie', daar kun je een link + info plaatsen.
Mocht je er interesse in hebben, als je HIER klikt kom je bij 'websitepromotie', daar kun je een link + info plaatsen.
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer:
Re: houten puzzels
Beste Fried,Fried schreef:Dag allemaal,
Blij te zien dat mijn puzzels op jullie site staan, en een gespreksonderwerp
is, ik wil jullie alleen maar zeggen dat de verzendingskosten veel te duur zijn,
en je ze beter kan kopen in een winkel bij je in de buurt kijk op de site bij winkels en misschien is er al een winkel dicht in de buurt. In de toekomst worden ze over heel Nederland en Belgie verspreid ,hou het gewoon in de gaten of kom langs op een van de volgende meetings.
Groeten
Fried
Van harte welkom op het forum. Fijn dat je zelf even meldt hoe de zaken er voor staan.
Bedankt voor je tip en veel succes met jullie prachtige produkt!
vr.gr.
Jaap
Always look on the duck side of life!

AK 400

AK 400