Nou ja zeg! Zelfs als we keurig met 50-60 langs fietsers reden dan zaten ze kwaad te kijken/zwaaien. Kunnen wij er wat aan doen dat Eenden nou eenmaal meer herrie maken dan moderne auto's.Bartje schreef: een man zei "eerdaags krijgen ze een steen door de ruit", dus jullie zijn gewaarschuwt volgend jaar....
Ja klopt, maar dat mag jij volgens mij niet te hard zeggen. En je telefoonummer had ik niet in m'n telefoon gezet en mijn geheugen is helaas niet fotografisch.jeetje zeg wat een amateur......
pfff zo moeilijk was het niet kon je me niet bellen??
Helaas kon de beste man dat niet gewoon zeggen... overigens bondt ie wel in toen ik zei dat stenen gooien niet echt een oplossing was.Dat kon die man niet gewoon zeggen ?
Transat (sorry ben even je echte naam kwijt), ik denk dat hier geld: wie de schoen past trekke hem aan...Nou ja zeg! Zelfs als we keurig met 50-60 langs fietsers reden dan zaten ze kwaad te kijken/zwaaien. Kunnen wij er wat aan doen dat Eenden nou eenmaal meer herrie maken dan moderne auto's.
Én stropdas!Transat schreef: Hier een paar foto's van mij. Inclusief hagelschade.![]()