Grenstreffen 2008
-
- Gebruiker
wij ook
nog never nooit nie gemist al is het nu wat gehandicapt met rugpijn en dochter met gekneusde blauwe tenen ....
dat word kunst en vliegwerk om de tent op te zetten...
Jammer genoeg kan wilko de trouwe eendemaat van jarennnnn niet mee. Ligt nog steeds in het ziekenhuis. Dus das jammer.......is de eerste keer dat hij het mist. Zat nog te denken aan een ludieke aktie of zo om hem toch een beetje meeting gevoel te geven..... ( allemaal eendjes rondom zn bed zetten of zo...hij heeft er thuis genoeg staan )
ander vers eendebezitter komt wel mee. Hij is nog wat blue dus misschien is hij toe aan een ontgroeningsritueel dit weekend
tot dit weekend
nog never nooit nie gemist al is het nu wat gehandicapt met rugpijn en dochter met gekneusde blauwe tenen ....
dat word kunst en vliegwerk om de tent op te zetten...
Jammer genoeg kan wilko de trouwe eendemaat van jarennnnn niet mee. Ligt nog steeds in het ziekenhuis. Dus das jammer.......is de eerste keer dat hij het mist. Zat nog te denken aan een ludieke aktie of zo om hem toch een beetje meeting gevoel te geven..... ( allemaal eendjes rondom zn bed zetten of zo...hij heeft er thuis genoeg staan )
ander vers eendebezitter komt wel mee. Hij is nog wat blue dus misschien is hij toe aan een ontgroeningsritueel dit weekend
tot dit weekend
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
dit is echt een van mijn favo's, en helaas kan ik er niet bij zijn. Al 2 jaar op een rij, met vreselijk slecht weer daar heen gegaan, en allebei de keren een geweldig weekend met mooi weer gehad, echt..................
allemaal veel plezier daar
Greatnix Spookeend
Greatnix Spookeend
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
-
- Gebruiker
- Malle Babbe
- Moderator
- Contacteer:
Nee hoor, gewoon gemist.Dyane schreef:Hoi Malle Babbe,Malle Babbe schreef:Wij komen hoor!!!
Ik heb je gemist op het Schermertreffen. Of wellicht misschien misgelopen.
Tot het Grenstreffen in ieder geval
Ik had helaas andere verplichtingen dat weekend.
Tot morgen!!!
Malle Babbe
Leef, heb lief, lach en wees gelukkig !!!
Leef, heb lief, lach en wees gelukkig !!!
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Jammer, zal de meeting tammer worden dan andere jaren. Maar misschien volgend jaar. Suc6 thuis in iedergeval.Spookeend schreef:dit is echt een van mijn favo's, en helaas kan ik er niet bij zijn. Al 2 jaar op een rij, met vreselijk slecht weer daar heen gegaan, en allebei de keren een geweldig weekend met mooi weer gehad, echt..................
Greatnix Spookeend
Voor de mensen die wel gaan. Tot morgen!!! het beloofd goed weer te worden!!!
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer: