ik heb een bedrag van ca 700 euro bij een soort dhz spuiter in rotterdam. dit wil zeggen dat je alles zelf schuurt repareert en in de primer zet en zo aflevert bij hen. en een bedrag van 1000 euro van een "mannetje" waarvan ik wel goed werk heb gezien. dat is dan incl gemiddeld voorwerk door hem. dus je hoeft zelf niet voor te behandelen.gerard560 schreef:wat kost zo`n eend laten spuiten dan gemiddeld ???dyane_maniac schreef:bij mij op de hoek verkopen ze 1k kwastbare autolak waar ik nu mee aan het experimenteren ben. ziet er veelbelovend uit
ja tuurlijk spuiten met 2k zal best beter zijn, maar dan moet je dat wel kunnen of het geld er voor hebben.
of wat zou een rieele prijs zijn wat de gemiddelde eend rijder er voor uit wil geven?
gr gerard
dit zijn eigenlijk de 2 goedkoopste prijzen die ik gehoord heb die ook een goede kwaliteit opleveren. prijzen gaan snel omhoog tot 1500 a 2000 euro. komt er ook bij dat je je auto/carroserie bij de spuiter moet krijgen, wat (voor mij) inhoud dat ik een autoambulance of busje moet regelen.
daarbuiten vertrouw ik eigenlijk niemand mijn auto toe. wil het zoveel mogelijk zelf doen. en buiten dat; mijn auto staat elke dag buiten in amsterdam, dus weet ik niet of mijn auto dat geld waard is. ik schat aan die autolak en primer een 150 euro uit te geven. + schuurpapier etc, dus laten we zeggen 250 euro.
het is ook niet zo dat ik het geld er niet voor over zou hebben, maar hoe ik mijn auto (ga) gebruiken is ie het niet waard. steek ik dat geld liever in de techniek.