Nood reparatie setje
-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer:
-
- Contacteer:
-
- Regelmatige poster
Re: Nood reparatie setje
eendeke schreef: Nu ik veel met de eend onderweg ben, lijkt het mij slim om natuurlijk wat nood gereedschap mee te nemen. Ik heb al een mooi kistje bemachtigd hiervoor. Maar wat is nou slim om allemaal mee te nemen???
Gewoon een mobiele telefoon met een hoop nummers van vrienden met eenden
Greetz David
-
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
Jongens (Meiden),
Waar gaat het hier over? Niet over een WegenWacht uitrusting waar (bijna) alle probemen mee opgelost kunnen worden. Wat hebben we echt nodig?
1. Wat algemeen gereedschap, schoevendraaiers, sleutels tangen, lamp. wegenwacht kaart etc.
2. Wettelijk verplicht spul, afhankelijk van het land, veiligheidsvesten, brandblusser, reservetank, verbandtrommel etc.
je voldoet heermee aan de eisen. Echt sleutelen doe je toch niet in de berm.
Waar gaat het hier over? Niet over een WegenWacht uitrusting waar (bijna) alle probemen mee opgelost kunnen worden. Wat hebben we echt nodig?
1. Wat algemeen gereedschap, schoevendraaiers, sleutels tangen, lamp. wegenwacht kaart etc.
2. Wettelijk verplicht spul, afhankelijk van het land, veiligheidsvesten, brandblusser, reservetank, verbandtrommel etc.
je voldoet heermee aan de eisen. Echt sleutelen doe je toch niet in de berm.
-
- Contacteer:
i don't no
welke vrienden ie heeft .
Oooo kulio word boos ,hehheeh
nee , maar onder tussen zal ie toch nu wel al zijn keuze in het samen stellen van een setje wel al kunnen maken zekers .
en zelfs verschillende setjes kunnen maken voor verschillende ritten denk ik dan teminste.
welke vrienden ie heeft .
Oooo kulio word boos ,hehheeh
nee , maar onder tussen zal ie toch nu wel al zijn keuze in het samen stellen van een setje wel al kunnen maken zekers .
en zelfs verschillende setjes kunnen maken voor verschillende ritten denk ik dan teminste.
see you when you see me