Pagina 2 van 2

Geplaatst: vr 28 nov, 2008 17:10
door Flip
Ik zou beginnen met zekerheid van
- Gaskabel zoals vele zeggen
- compressie
- ontsteking (van de staat van de platinekes tot dee bougie)
- doorstroming luchtfilter
- carbu (mengsel OK?)

Hoeveel km's staan er op jou motor?

Allerbelangrijkste vraag:
Heeft ie ooit sneller gereden? Indien niet ==> Stand vrees ik .


Greetz, Flup

Geplaatst: vr 28 nov, 2008 19:21
door hoiwessy
Als je te weinig lucht krijgt stottert ie dan niet ?

Martijn Arnhem

Geplaatst: vr 28 nov, 2008 21:40
door gillis
m'n moeders eendje was afgekeurd en m'n neef is er toen nog 3 keer mee naar het zuiden gecrost (Portugal, Italiƫ etc.) en alleen een lekkend rem leidinkje gehad...APK...PF

MAAR, waar het hier om gaat....Hij gaf aan dat hij na de eerste paar 1000KM pas echt lekker ging lopen...los gereden.
Hij liep bij m'n moeder rond de 90-100 en bij hem ruim er boven..

Als je dus al het bovenstaande geprobeerd hebt...lekker warm laten draaien en los rijden!

Geplaatst: za 29 nov, 2008 08:23
door Gerard2cv
Als je de vervroegingsveertjes eens controleert: Als er ruimte op zit,druk je het veertje naast het gewichtje iets naar binnen aan beide zijde en dan
natuurlijk weer op tijd zetten.De vroegste van de 2 nokken precies knipperen met het proeflampje anders gaat hij pingelen