Pagina 2 van 2

Geplaatst: di 19 mei, 2009 13:24
door TimVS
Er is mij gevraagd geweest om de foto's van de bevesteging te posten, dat zal wel voor het weekend zijn, omdat ik 300km van mijn auto ben

Geplaatst: di 19 mei, 2009 13:30
door dyane_maniac
@pelt: maar op jouw dyane is zon stangenstelsel toch niet nodig? die oudere types hebben toch enkeltraps carburateurs en daarbij gaat de gas stang van het pedaal toch rechtstreeks naar de carb?

Geplaatst: zo 7 jun, 2009 16:25
door TimVS
ik weet het maar er is ooit een moderne motor ongezet met een dubbele traps carb.

Hier zijn de foto's
http://picasaweb.google.be/v.samang/GasStang#

Heeft er nog iemand dit systeem liggen die het niet nodig heeft? want het mijne is een beetje wankel. laat maar iets weten via pm

Geplaatst: ma 8 jun, 2009 00:37
door 2cvpieter
als iemand er een compleet zoekt,
kun je me een pm sturen. een kennis van mij heeft er nog wel een, samen in frankrijk uit een auto gesloopt,
in mijn azu zit er trouwens ook een met visa blok, hij zit aan de hoofdremcilinder vast en voor het andere bevestings punt moet er een groot gat gemaakt worden aan de binnen zijde zodat je een bout en moer kan plaatsen in de holle ruimte die onder de hoofdremcilinder zit

Geplaatst: di 16 jun, 2009 14:50
door Nicky
2cvpieter, hoe heb je de stang aan de visa carburateur vastgemaakt?
Het past namelijk niet zonder iets aan te passen.
Heb je er misschien een foto van?

Geplaatst: do 24 sep, 2009 16:44
door BasvanEerden
Michiel van G. schreef:@Bas,
jouw dyane is toch uit 1981?
dan zou hij echt een dubbeltraps carburateur moeten hebben met hangend pedaal.
Mijn dyane is uit 77 en heeft dat allemaal nog origineel, hangend pedaal, schijvenbak, dubbele carburateur.
Michiel, mijn dyane is volgens de papieren van 1981. Hij heeft echt een enkeltrapscarburateur en gasplank.

Afbeelding
-De gasplank
Afbeelding
- De carb