waggel schreef:Ja dat snap ik wel, dat je dat met een paar weekenden poetsen wel hebt opgeleukt. Maar ik weet dat er ook eendjes zijn waarbij de bodemplaten nog wel ok zijn, en stoelen waar ik gewoon nog op kan zitten zonder in een niesbui te vallen.
De bekleding van de auto was ook overal los en stukken erafgescheurd. Ik heb geen zin in een enorme klusauto. Beetje kan wel, maar niet te erg.
Ik weet dat het een oude auto is, maar ik zoek liever door naar een eendje die minder werk heeft. Ik zit een beetje verlaten hier op het platteland dus als ik 2 banken moet zoeken die ook nog in de buurt zijn dan ben ik wel even bezig.
Daarbij hebben er al meerdere mensen deze eend niet genomen. Hij heeft al wel een paar kijkers gehad.
Dus missch mn budget opschroeven. Of een Dyane zoeken, heb ik ook niets op tegen en er staat een hele mooie maar wel op 5, 5 uur hier vandaan...
Ik weet natuurlijk niet in welke prijsklasse je zoekt, maar afgaande van dit, denk ik dat het toch echt heeeeel goed zoeken wordt naar een auto die rijdt, goed is en netjes is.
Denk eens op deze manier :
Koop een auto waar je wat in moet investeren, je eigen maken.
Redt zo'n eendje waar de buitenkant schreeuwt om aandacht, want slecht verzorgd in de loop der tijd. Poets m, maar laat de deukjes en plekjes zitten. Kleur vaal, super, jij geeft m liefde maar laat m in zijn waarde, het is een beestje met een leven al geleefd, laat m bij jouw genieten van een goedverzorgde oude dag.
Een nieuw onderdeeltje hier en daar, wat kleine reparaties, en verder gewoon genieten, voor een redelijke prijs. De top-eend in jouw prijsklasse bestaat helaas niet meer, sorry, maar wel waar.
Succes, zoeken is 1 ding, zelfs leuk, maar daarna je eendje leren kennen, een nieuw dingetje ervoor kopen, wat opknappen, rijdbaar maken, dat maakt m jouw eigen, en dat is een groot deel van het eendrijden
Greatnix Spookeend