De 26e 2CV.NL Forum Trofee is gevonden Brandt Maasgouw (L)
Moderator: Hanzzl69
-
- Regelmatige poster
-
- Regelmatige poster
DE 26E FORUM TROFEE IS GISTEREN, 3 APRIL 2009, VERSTOPT.
Game On!!!!!
Deze Vrijdag zal ik nooit vergeten! Omringd door water en toch niet nat geworden.
Jack Sparrow zou zich hier niet thuis voelen.
Wie werpt er als eerste een hengeltje uit?
Game On!!!!!
Deze Vrijdag zal ik nooit vergeten! Omringd door water en toch niet nat geworden.
Jack Sparrow zou zich hier niet thuis voelen.
Wie werpt er als eerste een hengeltje uit?
Laatst gewijzigd door Oma Duckpower op za 4 apr, 2009 08:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Doe je vandaag hetzelfde als gisteren dan zal er morgen niets veranderen!
-
- Regelmatige poster
Dankjewel maar Anne is maar wat blij dat haar ouders de hele dag de hort op zijn en ook nog de honden meenemen.Gerard Maas schreef:Maar ik vind,dat je er een hele dag stiekem de hort op gaat,toch wel een
verklaring nodig is.We hebben je dochter wel gerust mogen stellen en ook
gefeliciteerd met het slagen van Anne.Dus kom maar op.
Het was een lange en zeer vermoeiende dag voor ons grijze oudjes. Tot overmaat van ramp begaf de eend het ook nog bijna. De koelvin bleek gebroken, accu laadde niet meer op, motor werd warm en auto begon te stinken. We durfden niet meer te stoppen bang dat de eend niet meer zou starten en dat we niet thuis zouden geraken met de hondjes. gelukkig nog op tijd getankt, de zoveelste keer overigens gisteren. MacDonalds kunnen we ook niet meer zien.
Hanzzl kunnen we bij jouw als initiatiefnemer/organisatie de gemaakte kosten verhalen?
Tevens wilden we voorkomen dat onze dierbare familie eendrijders/ forumlezers niet weten waar we de hele dag hebben doorgebracht en meteen de Trofee gaan ophalen. Ik moet zeggen dat dit gelukt is
-
- Regelmatige poster
-
- Regelmatige poster
Ook nietGerard Maas schreef:Dan kom ik toch in het land van Maas en Waal oftewel de beneden Betuwe?
Hoe bedoel je? Hij bevind zich niet ín water.De troffee, is die ook omringd door water? (en droog)
NopsIn de buurt van een groot aquarium / dierentuin??
Veerpont -> neeIk denk dat jullie gewoon ergens de veerpont hebben genomen, dus dan gok ik dat het boven de rivieren is. zit ik warm?
Boven de rivieren -> ook niet
-
- Regelmatige poster