Pagina 2 van 2
Geplaatst: ma 20 apr, 2009 23:31
door Clau (°\=/°)
Dat las ik laatst ook al ergens en inderdaad, zo start ie prima.
Ik had trouwens ook niet van dat eh.... geen idee hoe het heet trouwens. Hier moet je een of ander goedje bij de benzine gooien ( lood vervanger?), en dat had ik eigenlijk sinds de aanschaf niet gedaan. Gister dr bij gegooid en het lijkt wel of ie gelijk beter loopt. ( of is dat psiegies?

)
Geplaatst: di 21 apr, 2009 16:32
door 2cvfreak
waggel schreef:Hier moet je een of ander goedje bij de benzine gooien ( lood vervanger?), en dat had ik eigenlijk sinds de aanschaf niet gedaan. Gister dr bij gegooid en het lijkt wel of ie gelijk beter loopt. ( of is dat psiegies?

)
Ja kan wel zo zijn soms moet het wel en soms niet, ik weet ook niet precies hoe het in elkaar zit maar hij kan er zeker beter op gaan lopen!
wij doen het niet...

Geplaatst: zo 10 mei, 2009 20:58
door Clau (°\=/°)
Wilde nog even melden dat ik mijn auto nu wat beter heb leren kennen ( dankzij de sleutelcursus van Erik in les Fayes- ik ben net terug en ik stuiter nog van de energie, het was TOP! Echt een aanrader)
Dat mijn auto dus doorrolde in zn twee is omdat het een centrifugaal koppeling is!
Lache zeg, dat wist ik niet dat dat uberhaupt bestond. Het is dus een soort half-automaat.
Ik kan remmen tot stilstand komen zonder mn koppeling in te trappen en dan slaat hij niet af. Zo kun je in de file hem als halfautomaat gebruiken, echt lache.
Dat startprobleem heeft hij daarna nooit meer gehad eigenlijk. Ik start hem nu zoals Ramon zei; zonder shoke. Hij slaat aan, pomp beetje met pedaal, beetje shoke dr bij et voila.
Ben door dit weekend eendologie-cursus weer erg veel wijzer geworden. Het was 5 uur heen en 5 uur terug genieten in mn eendje. Ben wel een beetje gaar
