Pagina 2 van 2

Geplaatst: do 10 dec, 2009 13:55
door Gerard2cv
Ik denk Willem dat het komt omdat het franse rubber zo slecht is,want het is niet alleen de vulpijp.wat dacht je van de aandrijfhoezen,spoorstangkogelhoezen etc.

Geplaatst: do 10 dec, 2009 14:03
door Willem2
Dan is het vervangen van het rubber een optie, revisisets zijn ook te koop.
Maar ik vroeg me af hoe het zit bij andere motorblokken.

Geplaatst: vr 11 dec, 2009 22:08
door Willem2
Niemand?

Geplaatst: vr 11 dec, 2009 23:30
door landloper
De boxer van mijn BMW-motorfiets heeft een holle hulpas met gaten die op de goede momenten in lijn staan zodat de lucht weg kan. De lucht gaat de luchtbox in die gebruikt wordt voor de verbranding.

Geplaatst: ma 14 dec, 2009 14:20
door thomaaas
Jup wordt idd ook vebrand. Dit noemen ze dan PCV, positive crankcase ventilation.

Geplaatst: ma 14 dec, 2009 20:49
door Willem2
Is ook wel een slim systeem, maar niet echt toepasbaar op den eend