Pagina 2 van 2
Geplaatst: di 25 aug, 2009 22:50
door Rossero
Ja, maar jij hebt nu een GS motor op een kenteken en chassis dat voor een GS-motor bedoelt is. Mocht je er een alfa in bouwen, dan heb je een andere motor en moet je auto opnieuw toegelaten worden tot de nederlandse wegen. (mede door het grote vermogen-toename) De auto krijgt een wegliggingtest en een typegoedkeuring. Dit kost heel veel geld en tijd met het risico dat hij afgekeurd word
Geplaatst: di 25 aug, 2009 22:58
door speedcowboy
ok ok
dat wist ik niet
ik dacht dat ik gewoon een dikker blok erin kon drukken, ik weet wel dat je inderdaad je aantal cilinders niet mag veranderen.
bob
Geplaatst: di 25 aug, 2009 22:58
door Willem2
D'r staat trouwens op de markt een Rollend Ami super chassis met G11 blok te koop
advertentienummer: 12928
Geplaatst: di 25 aug, 2009 23:02
door speedcowboy
check net ff gekeken wel mooi
1000 eurie mmm tjatja
Geplaatst: di 25 aug, 2009 23:30
door Rossero
Voor dat bedrag kun je ook een turbo op je huidige GS-blok bouwen:
Komt tot 99.7 PK bij 0.6 bar
Hier staat het hele verhaal met meer foto's
Geplaatst: wo 26 aug, 2009 01:00
door dyane_maniac
en dan heb je ook het gave turbo geluid!
Geplaatst: do 27 aug, 2009 15:52
door speedcowboy
ja turbo is ook wel beter eigenlijk.
dan houd ik wel de leuke setup die ik nu heb mmm goed idee turbo bak