blauwe nummerplaten ?

Wat is een goede prijs voor een eend, een onderdeel of de reparatie.
neend
Gebruiker
Gebruiker

Bericht door neend » ma 7 sep, 2009 14:15

of deze ?

Kentekenpla(a)t(en) voertuig geen goedkeuringsmerk of niet deugdelijk aan de voor
In eigen omschrijving in rubriek "Overtredingsgegevens" vermelden:
- a. wat was van toepassing: goedkeuringsmerk of bevestiging?
- b. voor of achter.

kost "slechts" 60 euro....

BasvanEerden
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Contacteer:

Bericht door BasvanEerden » ma 7 sep, 2009 17:03

Niels schreef:wat ik me trouwens afvroeg...

sinds enige jaren is de ovale sticker met NL (of B..... ligt een beetje aan je locatie) niet meer verplicht, komt dit door de nieuwe nummerplaten met het EU logo?

zo ja, zijn die stickers dan wel nog verplicht als je blauwe platen hebt? iemand zei mij eens dat ik die sticker er niet af mocht halen....
Deze is nog wel verplicht als deze niet op gele of blauwe kentekenplaat vermeldt is. Want mijn broer heeft navraag gedaan en hij moest op zijn amerikaan een NL-sticker plakken. Voor landen als Zwitserland en Oostenrijk moet het zeker. En in Duitsland kunnen ze daar (erg) moeilijk over doen. Het staat ook vermeldt in de Europese wetgeving over de herkenning herkomst van een voertijd d.m.v. nationaliteitsteken. Dus het moet je kentekenplaat staan of d.m.v. een sticker.

Helaas zijn daar weer de oude langwerpige gele kentekenplaten die hadden dat niet en zijn geen geldige kentekenplaten meer. Dus dat kan je niet meer ondervangen met een sticker.
- 2cv 1967 - Dans son jus a Francais
- 2cv New Old Style
- 2cv in maak

Troula
Beginner
Beginner

Bericht door Troula » ma 7 sep, 2009 19:08

Hoi

Bedankt voor jullie reacties. Ik zal er eens over nadenken wat ik doe.
Gr Frans

Plaats reactie