Als ik het zo hoor denk ik eerder aan iets lager die wagenhoogte!
Voorbeeld:

Ziet er erg stoer uit!
zeker als het een gele eend betreft met zwarte velgen enz enz enz.
Ben benieuwd naar het resultaat!
De 2CV Sahara had hem in ieder geval wel fabrieksaf, door de 2e motor was er achter geen plaats meer voor het reservewiel.ericsaskia schreef:Bestaan daar standaard "verdiepingen" in je motorkap voor of is dat allemaal zelfgefabriektErasmo schreef:Ik ben benieuwd naar het resultaat, het lijkt me wel een leuk project.
Ik zou ook het reservewiel niet op je dak doen maar op/in je motorkap:
Weet je toevallig waar ik een complete motorkap kan halen? En kun je je wiel dan 'op slot' doen? Lijkt me best diefstalgevoelig, zo'n wiel wat op de motorkap ligt.joe_catchou schreef:heb voor het reserve wiel motorkap verschilende versie's.
a) complete motorkap
Memories..................... Wat hebben we gelachen, toch?Flying Duckman schreef:Spookeend>
Nou ja, wie zat daar ook al weer heel erg vast???
tsja, maar waarom niet je reservewiel ONDER de motorkap? vind dit zo zinloos. een hoop werk terwijl ie met een beugeltje van ca 10 euro er onder past.Rollo schreef:Die motorkappen kan je compleet in polyester kopen meen ik!ericsaskia schreef: Bestaan daar standaard "verdiepingen" in je motorkap voor of is dat allemaal zelfgefabriekt
Jaaaa, dat ziet er natuurlijk niet zo stoer uitdyane_maniac schreef: tsja, maar waarom niet je reservewiel ONDER de motorkap? vind dit zo zinloos. een hoop werk terwijl ie met een beugeltje van ca 10 euro er onder past.