Wat tanken jullie het liefst?
- 2cvmaarten
- Veelvuldig poster
-
- Veelvuldig poster
water dat kost t minst maar daar lopen ze niet zo lekker op....
ff serieus, 98 in ACA met visablok, en 95 in eend met S6 blok (die trouwens ongelofelijk traaaaaag is)
met visablok trouwens wel echt een merkbaar verschil tussen 95 en 98!
greetzzzzzzzzzzzzzzz
ff serieus, 98 in ACA met visablok, en 95 in eend met S6 blok (die trouwens ongelofelijk traaaaaag is)
met visablok trouwens wel echt een merkbaar verschil tussen 95 en 98!
greetzzzzzzzzzzzzzzz
PU eend project
chassis AK400,
koets AK400
chassis AK400,
koets AK400
ik denk dat dit het juiste toppic is
ik heb van de week met mijn eend die dure benzine moeten tanken de supernogiets en nou was op kassa een verhaal dat ten eerste die benzine nergens beter op scoorde maar dat is niet wat ik wil weten,
Ik hoorde dat je iets kan kopen als octaanverhoger en met loodvervanger moet dan gewoon de euro 95 goed zijn
wie kent dit spul en dit verhaal en is het goed voor mijn duckie?
voor mijn beurs zeker want ik heb hier in de buurt geloof ik nou echt geen euro 98 meer om te tanken
ik heb van de week met mijn eend die dure benzine moeten tanken de supernogiets en nou was op kassa een verhaal dat ten eerste die benzine nergens beter op scoorde maar dat is niet wat ik wil weten,
Ik hoorde dat je iets kan kopen als octaanverhoger en met loodvervanger moet dan gewoon de euro 95 goed zijn
voor mijn beurs zeker want ik heb hier in de buurt geloof ik nou echt geen euro 98 meer om te tanken
2 cv 6 '85
peugot 106
peugot 106
- Duintje
- Moderator
- Contacteer:
Keuringsdienst van waarde heeft daar pas ook een uitzending over gemaakt:Red Duck schreef:ik denk dat dit het juiste toppic is
ik heb van de week met mijn eend die dure benzine moeten tanken de supernogiets en nou was op kassa een verhaal dat ten eerste die benzine nergens beter op scoorde
http://beta.uitzendinggemist.nl/aflever ... 32-benzine
conclusie: maakt geen hol uit, behalve dat het duurder is.....
- André Post
- Heavy user
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
Over die octaanverbeteraar of octane booster: Ik heb wat gegoogled en schrok me rot van de prijzen. Bardahl: 14,88 euro "giet de flacon in de brandstoftank voor het tanken". Permatex: "1 fles à 27,09 euro is voor 40 tot 60 liter". Putoline (verpakkingshoeveelheid niet gevonden): 15 tot 16,75 euro per potje, 6 tot 10 procent toe te voegen aan de benzine. Gaat u maar krom staan!Red Duck schreef:ik denk dat dit het juiste toppic is
jeutje da's ook niet misselijk plus de loodvervanger erbij ik moet me maar eens even goed beraden.
Mijn eendje moet gewoo euro 98 ik heb geen bp in de buurt en de pompstations hier in omgeving zijn dus allemaal overgegaan op die nieuwe superplusofzo
ik baal hier wel behoorlijk van kan nog een kijkje over de grens nemen is hier om de hoek maar het wordt er niet leuker op
Mijn eendje moet gewoo euro 98 ik heb geen bp in de buurt en de pompstations hier in omgeving zijn dus allemaal overgegaan op die nieuwe superplusofzo
ik baal hier wel behoorlijk van kan nog een kijkje over de grens nemen is hier om de hoek maar het wordt er niet leuker op
2 cv 6 '85
peugot 106
peugot 106
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
- André Post
- Heavy user
Loodvervanger is niet nodig.
De Shell V-Power zou 97 oktaan zijn, is dus geschikt.
Ook een optie is bijmengen van alcohol als oktaanbooster.
De dosering weet ik niet.
Bij de Action een literfles bio-ethanol voor 1,25.
Overigens kan 95 best lang goed gaan, zolang de motor niet pingelt.
Dit nog gevonden http://www.klassiekerrally.nl/techniek-benzine/
De Shell V-Power zou 97 oktaan zijn, is dus geschikt.
Ook een optie is bijmengen van alcohol als oktaanbooster.
De dosering weet ik niet.
Bij de Action een literfles bio-ethanol voor 1,25.
Overigens kan 95 best lang goed gaan, zolang de motor niet pingelt.
Dit nog gevonden http://www.klassiekerrally.nl/techniek-benzine/
2CV 18PK 1970, Méhari 1972,
Berlingo 2001 multispace,
2CV6 1987 is naar mijn dochter gegaan.
Honda CX500C 1982 herboren.
Berlingo 2001 multispace,
2CV6 1987 is naar mijn dochter gegaan.
Honda CX500C 1982 herboren.