Nog geen 2cv, wel boxermotortjes!
-
- Heavy user
deze was ook nog in mooie staat, maar toen ik er in reed vond ik het schakelen heel naar ( de tweedeversnelling zat onder mn been zowat) en het reed me toch iets TE lekker zegmaar. een echte auto. het zou voor mij een soort vervanging van de eend worden (amsterdam = 1 auto voor de deur) en dan rij ik toch echt veel liever eend.
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
- deusjevo
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Ben van eenden in iets van 2002 overgestapt naar de GS ivm geboorte van m'n dochtertje.
Met veel plezier in die GS gereden maar m'n hart lag toch bij de A types.
Jaartje later toch maar weer een eend gekocht, een heupgordel achterin gevrot voor een special zitje dat met alleen een heupgordel vast kon (Römer King meen ik
) en sinds die tijd gaat 't dakkie weer open 
Met veel plezier in die GS gereden maar m'n hart lag toch bij de A types.
Jaartje later toch maar weer een eend gekocht, een heupgordel achterin gevrot voor een special zitje dat met alleen een heupgordel vast kon (Römer King meen ik

Dyane 6 - 1968 - Blanc EWT
Range Rover Classic - 1972 - Epsom Green
-
- Heavy user
niet meer, maar wel te koop:ericsaskia schreef:Nope, 62-HR-NN, was helaas een nieuw kenteken, wel met "illegale"blauwe platen.dyane_maniac schreef: 02-YB-68 ?
http://link.marktplaats.nl/322242221
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
- deusjevo
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Tis'umdyane_maniac schreef:
http://link.marktplaats.nl/322242221

Geen idee of hij nog 2000 euro waard is, heb 'm al jaren niet meer gezien.
Was wel een eerlijke auto toen ik 'm kocht trouwens.
Dyane 6 - 1968 - Blanc EWT
-
- Gebruiker
- Contacteer:
Voor wie het niet meer kan volgen, even alle auto's orderlijk onder elkaar met een plaatje.
Geeskje:

Geeskje is mijn eerste GSA. Gekocht in maart 2008. Ze had een jaar of acht stilgestaan in een schuurtje. Er bleek erg weinig mee mis te zijn.
Eigenlijk zocht ik om een jongere en minder roestgevoelige vervanger voor Bea...
JadeDraakje:

Draakje heb ik februari 2009 gekocht als bijna-sloper om mee te leren autorepareren. Alles láten doen bleek nml nogal een dure aangelegenheid en aan Draakje viel weinig te verprutsen. Uiteindelijk is het gelukt om d'r zonder opmerkingen door de keuring te krijgen, al twee keer zelfs. Zéér de moeite waard om zoveel mogelijk zelf te doen.
Brekkie:

Brekkie wilde niet meer lopen en stond zodoende al een paar jaren groen te worden op een parkeerplaats. In maart 2011 gekocht omdat ik in de 'gewone' GSA's soms wat ruimte tekort kwam. Brekkie bleek nog in toffe staat te verkeren en doet het weer uitstekend. Brek staat nu even binnen voor een koppelingswissel en nieuwe keerringetjes op de olie-retourpijpjes.
Mijn exen
Pekeltje:

In december 2009 aangeschaft om de winter mee door te komen en daarna weer doorverkocht. Leuke auto. Onlangs stond ze weer te koop bij een autobedrijf en intussen heeft ze een nieuw baasje. Geen idee wie dat is en of diegene op een van de fora actief is.
Bea:

Is nog steeds eigendom van degene aan wie ik d'r verkocht heb in juli 2009.
Geeskje:

Geeskje is mijn eerste GSA. Gekocht in maart 2008. Ze had een jaar of acht stilgestaan in een schuurtje. Er bleek erg weinig mee mis te zijn.
Eigenlijk zocht ik om een jongere en minder roestgevoelige vervanger voor Bea...

JadeDraakje:

Draakje heb ik februari 2009 gekocht als bijna-sloper om mee te leren autorepareren. Alles láten doen bleek nml nogal een dure aangelegenheid en aan Draakje viel weinig te verprutsen. Uiteindelijk is het gelukt om d'r zonder opmerkingen door de keuring te krijgen, al twee keer zelfs. Zéér de moeite waard om zoveel mogelijk zelf te doen.
Brekkie:

Brekkie wilde niet meer lopen en stond zodoende al een paar jaren groen te worden op een parkeerplaats. In maart 2011 gekocht omdat ik in de 'gewone' GSA's soms wat ruimte tekort kwam. Brekkie bleek nog in toffe staat te verkeren en doet het weer uitstekend. Brek staat nu even binnen voor een koppelingswissel en nieuwe keerringetjes op de olie-retourpijpjes.
Mijn exen
Pekeltje:

In december 2009 aangeschaft om de winter mee door te komen en daarna weer doorverkocht. Leuke auto. Onlangs stond ze weer te koop bij een autobedrijf en intussen heeft ze een nieuw baasje. Geen idee wie dat is en of diegene op een van de fora actief is.
Bea:

Is nog steeds eigendom van degene aan wie ik d'r verkocht heb in juli 2009.
Ouwe meuk is leuk!
-
- Gebruiker
- Contacteer: