Leuke foto's allemaal

niet zo gek, die zaten een dikke 700 km noordelijker helaasJesper schreef: Een paar mensen ben ik helaas misgelopen...
Jesper
???2shea schreef:Wij hebben eigenlijk weinig Hollanders gezien. Wel heel erg jammer.
Ja alleen op zo´n meeting is het ook wel leuk om ze wel tegen te komen. Niet te vaak natuurlijkdyane_maniac schreef:???2shea schreef:Wij hebben eigenlijk weinig Hollanders gezien. Wel heel erg jammer.
ik hoop op vakantie in frankrijk altijd zo min mogelijk nederlanders tegen te komen..... pffff
Wees blij dat je er niet was, het was 's nachts bar koud.dyane_maniac schreef:niet zo gek, die zaten een dikke 700 km noordelijker helaas![]()
donderdag avond maar een pilsje opentrekken, staan genoeg a-typesin de loods om je op de franse te wanen
Ja, dat was ff jammer. Volgende keer beter. Rusty, Visserkevis en Miranda zijn we wel tegengekomen.Jesper schreef: Helaas ben ik o.a. Transat & Cubitus misgelopen...
Dat was een lekker vuurtje he? Hadden we goed geregeld! Veel mensen profiteerde ervan. Helaas ook een hele hoop vage Fransen.Transat schreef:Ja, dat was ff jammer. Volgende keer beter. Rusty, Visserkevis en Miranda zijn we wel tegengekomen.Jesper schreef: Helaas ben ik o.a. Transat & Cubitus misgelopen...
'Blauwe Dyane 83', Cubitus, Parijsvogel en ik hebben het prima naar ons zin gehad! 's Nachts koud, maar na een paar biertjes in de feesthal merkte je daar weinig van. Toch grappig dat een feesthal gezellig kan zijn met maar één
TL-buis als verlichting. We hebben enorm gelachen met Belgen, Fransen, Engelsen ("Look! Un chien"
) en Nederlanders (met een kampvuurtje om ons op te warmen 's nachts).
En wisten jullie dat die ene dj Gaylor heet? Dat verklaarde een hoop!![]()
We hebben een paar mooie ritjes in de omgeving gemaakt en het 'menu 2cv' voor 14.50 euri in dat restaurant vlak bij de meeting was ook erg goed: drie lange eettafels met alleen maar meetinggangers!![]()
Kortom: erg geslaagd!
Ja met wat minder drank en meer licht komt dat altijd wel weer goed!Transat schreef:Hé ook op het forum? Welkom!2shea schreef: Dat was een lekker vuurtje he? Hadden we goed geregeld! Veel mensen profiteerde ervan. Helaas ook een hele hoop vage Fransen.
Ja, was een prima vuurtje. Hebben jullie de deur nog in die Dyane pickup kunnen hangen?