"Hikken" en "Niezen" bij koude motor.
Gevonden
tnx!
Ok ik heb hem nu een slag naar links gedraaid, hoewel ik pas na meer dan 1 slag verandering in het toerental hoorde, houd ik het even zo.
Nu laat ik hem goed afkoelen om te kijken of er verandering is bij de "koude" start.
mocht dat niet zo zijn dan zet ik hem nog ietsje rijker, en het stationaire toerental wat lager. Mocht dat niet helpen dan zet ik hem weer in zijn originele stand.
Weet iemand trouwens een goede manier om bij de schroef voor het stationair draaien te komen? .. ik brand nu mijn fikken aan de kachelpot

Ok ik heb hem nu een slag naar links gedraaid, hoewel ik pas na meer dan 1 slag verandering in het toerental hoorde, houd ik het even zo.
Nu laat ik hem goed afkoelen om te kijken of er verandering is bij de "koude" start.
mocht dat niet zo zijn dan zet ik hem nog ietsje rijker, en het stationaire toerental wat lager. Mocht dat niet helpen dan zet ik hem weer in zijn originele stand.
Weet iemand trouwens een goede manier om bij de schroef voor het stationair draaien te komen? .. ik brand nu mijn fikken aan de kachelpot

-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Nou, het lijkt erop dat je de oplossing hebt gevonden? Mooi!

Ik heb wat doeken op die kachelpot gelegd en heb toen m'n hand tussen de kachelpot en het luchtfilter gewurmd met een lange schroevendraaier.Franko schreef:Weet iemand trouwens een goede manier om bij de schroef voor het stationair draaien te komen? .. ik brand nu mijn fikken aan de kachelpot
Waar zit dit lucht/benzine-mengschroefje ? Ik heb idd het zelfde niezen en hikken probleemTransat schreef:Ik kreeg als tip om de lucht/benzine-mengschroef ietsje open te draaien (=meer brandstof) voor een mooiere loop van de motor. Het niezen en hikken is bij mij nu afgelopen en hij loopt stiller en regelmatiger. En vuiler waarschijnlijk, dat ook.backfire schreef:Te weinig brandstof

- bartje2212
- Regelmatige poster
-
- Beginner