Verbouwing AK 400 naar pick-up
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer:
Iedereen mag zeggen wat ze willen, ik heb een heerlijk rijdende Ak Pick-up waar ik weer lekker mee kan crossen.
Niet meer bang dat hij in zakt of dat de koets doorbreekt. De koets krijgt nog een 2de leven dus daar hoeft ook niemand zijn eigen druk over te maken, we gooien het niet zomaar weg.
Ik heb in iedergeval over een paar jaar een mooie plantenbak voor in de tuin, kunnen de planten er gelijk in. Want het hout gaat langer mee als het 2cv ijzer.
Niet meer bang dat hij in zakt of dat de koets doorbreekt. De koets krijgt nog een 2de leven dus daar hoeft ook niemand zijn eigen druk over te maken, we gooien het niet zomaar weg.
Ik heb in iedergeval over een paar jaar een mooie plantenbak voor in de tuin, kunnen de planten er gelijk in. Want het hout gaat langer mee als het 2cv ijzer.
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
Helemaal goed, veel plezierige km's ermee gewenst.inmijneendje schreef:Iedereen mag zeggen wat ze willen, ik heb een heerlijk rijdende Ak Pick-up waar ik weer lekker mee kan crossen.
Het eindresultaat is mooi en goed!!
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer:
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
De laadbak van jouw auto is smaller en oogt daardoor natuurlijk. Bovendien is het prachtig afgewerkt.
De andere Pickup heeft een bredere, als ik het zo mag zeggen: wat lompe bak, achterop en oogt daardoor wat minder mooi.
Vandaar mijn, wat flauwe, opmerking.
Het punt was, dat er een AK400 voor gesloopt werd, en dat vonden veel mensen een beetje zonde. Ook al was die AK slecht, het blijft zonde.......
De andere Pickup heeft een bredere, als ik het zo mag zeggen: wat lompe bak, achterop en oogt daardoor wat minder mooi.
Vandaar mijn, wat flauwe, opmerking.
Het punt was, dat er een AK400 voor gesloopt werd, en dat vonden veel mensen een beetje zonde. Ook al was die AK slecht, het blijft zonde.......
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer:
-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer: