nieuwe aanwinst oranje dyane
ach, laten we onze energie eens stoppen in auto's die nog makkelijk te redden zijn en die ook gesloopt worden (bijvoorbeeld zag ik laatst weer een hele mooie koets langskomen die doormidden gezaagd ging worden om verder te leven als pickup-cabine). IPV Ramon te bekritiseren die, ook al houdt hij wel van een beetje provocatie, alleen een dyane gesloopt heeft die echt kaas-verrot was. ik heb m gezien, van het chassis waren beide achterpoten compleet beyond-repair. Van de koets was alleen nog het gedeelte 60 cm boven de grond en hoger goed en bruikbaar.
dus wat houd je dan over? een stel assen en aandrijving en een kenteken.
dus wat houd je dan over? een stel assen en aandrijving en een kenteken.
Ami 8 break
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Ik bekritiseer Ramon zeker niet als iets niet te redden valt zul je idd afscheid moeten nemen.
Ik reageerde eig op het zinnetje "weer een mislukte eend minder", ook dat mag een ieder vinden maar ik vind de dyane als originele 2cv afgeleide misschien nog wel leuker om te hebben als de 2cv.
En over de burton, het is idd een hele eer, daar ben ik het ook mee eens, ik doelde er alleen maar op dat de Burton niet meteen tentoonstelt dat het een citroen is. Een willekeurige burger zou kunnen denken dat het een vw is :p Maar ook de Burton vind ik een erg interessante auto!
Ik reageerde eig op het zinnetje "weer een mislukte eend minder", ook dat mag een ieder vinden maar ik vind de dyane als originele 2cv afgeleide misschien nog wel leuker om te hebben als de 2cv.
En over de burton, het is idd een hele eer, daar ben ik het ook mee eens, ik doelde er alleen maar op dat de Burton niet meteen tentoonstelt dat het een citroen is. Een willekeurige burger zou kunnen denken dat het een vw is :p Maar ook de Burton vind ik een erg interessante auto!
2CV6 Spécial 1981 - Rouge de Castille - GS-30-PK
Foto's
Foto's
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Dat heb ik nou ook; ik rij al 10 jaar 2CV, en sinds 1 jaar een Dyane erbij als dagelijkse auto. En ik moet zeggen dat ik er heel anders tegenaan ben gaan kijken, de Dyane is echt een karretje met karakterRobbert. schreef: maar ik vind de dyane als originele 2cv afgeleide misschien nog wel leuker om te hebben als de 2cv.
Maar ik moet toegeven dat ik ook niet roomser ben dan de paus: een paar weken geleden heb ik een complete set (goed) plaatwerk voor weinig overgenomen van iemand die van zijn Dyane...... juist ja, een Burton bouwt Die man had totaal geen besef van de "zeldzaamheid"van de Dyane, hij zag alleen maar het kenteken en chassis wattie nodig had voor zijn plannen. In ieder geval leeft het plaatwerk straks voort op mijn karretje!
2CV6 Charleston, 1986, NV-GN-36, Rood-Zwart
Berlingo XTR 120, 2010, Sable Bivouac
Peugeot 205 GTI 1.9 van 1991
Berlingo XTR 120, 2010, Sable Bivouac
Peugeot 205 GTI 1.9 van 1991
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
was dat toevallig van die mint-groene dyane?
ik ben vandaag wezen kijken bij een rode dyane uit 1974, ding heeft best wat werk, maar is in de kern hard. De kitcarbouwers aazen er al op, alleen maar vanwege het kenteken dat belastingvrij is! Een ding kan ik ze hier zeggen, aan die dyane hebben ze NIETS want het chassisnummer is niet origineel Maar goed. ik heb m dus niet gekocht nog, want mevrouw vond dat de bieders na mij ook recht hadden (terwijl mijn bod hoger was..) Het betreft Deze dyane:
ik ben vandaag wezen kijken bij een rode dyane uit 1974, ding heeft best wat werk, maar is in de kern hard. De kitcarbouwers aazen er al op, alleen maar vanwege het kenteken dat belastingvrij is! Een ding kan ik ze hier zeggen, aan die dyane hebben ze NIETS want het chassisnummer is niet origineel Maar goed. ik heb m dus niet gekocht nog, want mevrouw vond dat de bieders na mij ook recht hadden (terwijl mijn bod hoger was..) Het betreft Deze dyane:
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
- bartje2212
- Regelmatige poster
- Jeroen-citroen
- Moderator
-
- Las Expert
- Contacteer:
spijtig dat je de dyane gesloopt hebt zijn er nog maar 400 ongeveer in nederland meende jammer
groeten siemen
http://2cvvvvvv.spaces.live.com/
groeten siemen
http://2cvvvvvv.spaces.live.com/
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer: