De plannen voor het lijstje zijn er nog steeds, maar ook hier, altijd druk met teveel dingen, hahahaha.Spuit11 schreef:O, wat jammer dat dat lijstje er niet gekomen is..... heb nu 10 pagina's doorgelezen: kwam het plan voor het lijstje tegen -helemaal blij- maar is helaas niet doorgegaan denk ik?
Ook ik ben op zoek naar een geschikte vouwwagen. Liefst zo licht mogelijk want we hebben 2 kinderen en kunnen dus in de eend niet teveel bagage kwijt
Volgens mij zijn die van Camplet het lichtste? Heeft iemand daar ervaring mee?
We willen volgend jaar graag naar Tjechie en zoeken dus een lichte vouwwagen die slaapplaats biedt aan 4 personen..... graag hoor ik jullie ervaringen en/of adviezen!
Groetjes, Olga.
Brandweereend, '2CV Fire Department', heeft iemand hem gezien in Sevenum?
Er zijn een aantal dingen die kunnen. Een bagage wagen met tent en alle spullen, beetje spullen en 4 personen in de eend, wordt al jaren door velen gedaan en als geweldig ervaren. Maar, als je echt gaat trekken, dan is dat best wel eens vervelend, elke keer die tent op zetten en af breken.
Voordeel is wel, dat je met een redelijk klein en licht aanhangertje toekan.
Van de merken klapkarren, zijn er maar enkele geschikt. Maar let wel, de meeste die gemakkelijk achter een eend kunnen zijn geschikt voor 2 personen. Dat wil zeggen, 2 personen op de klap. Bij de meesten kun je er dan nog een "tent" onder hangen waar bv de wat oudere kids gewoon kunnen slapen. Als je er dan een eenvoudige voortent of zelfs alleen maar een luifel (het is immers vakantie, dus mooi weer) bij hebt, ben je eigenlijk klaar.
Als je net als wij kleine kinderen hebt, dan is het makkelijker om alles in de kar te hebben. Als je dan een kar hebt die naar 2 kanten openklapt, dan zijn die meestal te zwaar om lekker achter een (originele) eend te hangen.
De "rage" onder eendrijders met familie is momenteel de Combi-Camp Family. Dat is een vouwwagen die heel erg eenvoudig is op te zetten en waar je met 2 volwassenen en 2 kinderen makkelijk in kunt slapen, en zelfs zonder voortent nog droge ruimte hebt om evt. wat te doen. Deze zijn echt ideaal om mee te trekken.
En, je brandweer eend hebben we zeker gespot, en staat ook op mijn site. Met dat ventje met die helm op (waat dus mijn zoontje is)
Greatnix Spookeend