wegens het as vaderschap ben ik niet zo heel erg bezig geweest met de restauratie. het feit dat de aca apk waardig gemaakt moe(s)t worden (en daarna te koop gezet dient te worden) en ik een zooi onderdelen gekocht had, waarvan het grootste deel weer verkocht moest worden, helpt ook niet echt mee.
die onderdelen aankoop en verkoop heeft me wel wat aardige dingen opgeleverd die nuttig zijn voor de restauratie. bijvoorbeeld deuren in goede staat die al grootendeels geschuurd zijn. handig voor de tijdswinst, want de deuren die heb liggen (nu als reserve) hebben flink wat vlieg en put roest.
tot zover de (non)vorderingen (gaat ook nog wel even duren want de aca moet de deur nog uit en die anarchistische ente moet even op wat niet essentiele, maar toch niet onbelangrijke punten onder handen worden genomen. nu de vraag wat de reden is dat ik dit hier even post. ik had deze vraag normaal niet hier gepost omdat ik de kans klein acht dat iemand me kan helpen, maar na de verrassende postings en antwoorden op het raadjeplaatje topic, hoop ik dat er wellicht iemand is die me toch kan helpen.
het volgende: er rijden trucks rond in NL waarvan het onderste gedeelte in een hele mooie kleur donkergroen is gespoten. (volgens mij daarna een oranje band en daarboven creme kleurig) nu vraag ik mij de hele dag al af van welk bedrijf dit is, want ik zoek een mooie foto. ik dacht dat het koop tjuchem was, maar daar vind ik geen plaatjes van om dit te verfieren..... aaargh.
het is volgens mij wel een groot bedrijf, want ik zie ze met enige regelmaat rijden (helaas dus te weinig om er vandaag 1 te spotten) .
ik denk niet dat we de vragen raarder dan deze gaan krijgen