okay, dat snapte ik. ik wist niet dat ze zo minitieus waren. mijns inziens moeten ze dan ook weten dat er een hoop aangepast kan zijn aan eendjes. maarja ze moeten ergens naar kijken. evt losse trommelbak achterin?Michiel van G. schreef:omdat het niet origineel is. Dát is het probleem.
nieuw project, klaar en gekeurd
-
- Heavy user
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
Tja, het RDW heb ik laatst gebeld. Met Amsterdam trouwens. LATEN SCHOUWEN werd mij nadrukkelijk verzocht. Zeker omdat het chassisnummer niet meer leesbaar is vanwege roest. Ging ik toch e.e.a. vervangen, dan gaat men er niet mee accoord. Tenzij de boel eerst geschouwd is.
Ramon, ik hoop voor je dat het goed komt bij het RDW. Maar zoals ik het van de I-Vinner aan de telefoon heb begrepen, kunnen ze op deze manier erg moeilijk doen.
Ramon, ik hoop voor je dat het goed komt bij het RDW. Maar zoals ik het van de I-Vinner aan de telefoon heb begrepen, kunnen ze op deze manier erg moeilijk doen.
2cv6 Club S6 - vert jade - 1987
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Ik heb over RDW Amsterdam wisselende verhalen gehoord. Met mijn dyane en de weinige papieren waar zelfs op het Franse papier niet meer dan chassisnummer, kenteken en type hebben ze goedgekeurd. Een burton waarin geen chassisnummer werd geslagen omdat de "feiten" rondom model/type niet klopten. Heel onlogisch verhaal. Maar je kan goed met de mensen in Amsterdam praten. Ik was in Heereveen met een volvo en daar waren ze lastiger ondanks dat alles klopte aan de auto.
Ramon, ieder geval heel veel sterkte!! Ik wacht Ko nog even af en anders bel ik met Koos.
Ramon, ieder geval heel veel sterkte!! Ik wacht Ko nog even af en anders bel ik met Koos.
- 2cv 1967 - Dans son jus a Francais
- 2cv New Old Style
- 2cv in maak
- 2cv New Old Style
- 2cv in maak
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
sorry Ramon ik kan ff de grijns op mijn gezicht niet onderdrukken, zo ongeveer het hele draadje over hoe goed alles gaat en fijn de eend rijdt, motor vast.... heb jij weer.......
wat ga je er nu in lepelen? weer origineel?
mocht je nog wat nodig hebben; ik heb ook nog wel het een en ander, of weet wel wat te koop (AM2) . laat maar weten als je wat nodig hebt!
greetzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Rusty
wat ga je er nu in lepelen? weer origineel?
mocht je nog wat nodig hebben; ik heb ook nog wel het een en ander, of weet wel wat te koop (AM2) . laat maar weten als je wat nodig hebt!
greetzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Rusty
PU eend project
chassis AK400,
koets AK400
chassis AK400,
koets AK400