Vandaag heb ik ook niks zien roken hoor......Punky schreef:Ik heb niet het idee dat er een dikke blauwe wolk achter me aanhangt namelijk. Al zei een vriend van me een keer dat hij wel rookte. Ik zie het niet.
Renovatie Ami 8 Break 1972 (roestplekken bijwerken).
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Yes, Edit-knop doet wonderen.
Ik had al gehoopt dat je nog wist of er rook was te zien. Ik heb er zelf ook een aantal keer naar gekeken en zag geen blauwe pluimen en vandaag in de file zou je het zeker gezien moeten hebben. Toen de file afgelopen was, heb ik hem nog even plankgas gehad. Dus ik denk dat de seals wel meevallen dus. Laat ik die misschien nog even zitten om de kosten wat te drukken.
Misschien dan later een keer een verse cilinderset en koppen laten reviseren. Koppen laten behandelen kost toch weer 30,- per kop.
Ik had al gehoopt dat je nog wist of er rook was te zien. Ik heb er zelf ook een aantal keer naar gekeken en zag geen blauwe pluimen en vandaag in de file zou je het zeker gezien moeten hebben. Toen de file afgelopen was, heb ik hem nog even plankgas gehad. Dus ik denk dat de seals wel meevallen dus. Laat ik die misschien nog even zitten om de kosten wat te drukken.
Misschien dan later een keer een verse cilinderset en koppen laten reviseren. Koppen laten behandelen kost toch weer 30,- per kop.
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
Ja, maar ik kan wel vrijdag gedurende de hele dag langskomen om je kunstwerk te bewonderen...Punky schreef:As donderdag. Moet je zeker werken???Tom Duckpower schreef:Wanneer gaan we verven? Komend weekend?

1986 2CV6 Special Pick Up
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
-
- Moderator
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Dat net niet. Lak zit niet veel geur aan, of de Ammoniak moet mijn geur aangetast hebben.
Maar hij zit in de lak. na 3 uur kwasten en rollen. En hij is iets blauwer uitgevallen dan verwacht. Had hem beter oranje kunnen doen. Past beter bij de sinaasappel-effecten.
Zal kijken of ik straks wat foto's kan posten.
Maar hij zit in de lak. na 3 uur kwasten en rollen. En hij is iets blauwer uitgevallen dan verwacht. Had hem beter oranje kunnen doen. Past beter bij de sinaasappel-effecten.

Zal kijken of ik straks wat foto's kan posten.

PuNk RoCK LosEr
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Foto's van vandaag. Moet er volgende week nog een keer met de roller overheen zag ik. Sommige stukken (dak deuren en spatborden) zitten niet dik zat in de lak. Maar zal sneller gedaan zijn. Hoef alleen deze delen te rollen en alle hoekjes zitten wel goed in de lak en kan het schuren, ontvetten en afplakken deze keer overslaan.

En dan het blokje er nog uit. Hier steunt ie met het carter op de krik en zit ie nog vast aan de bak.

En dan het blokje er nog uit. Hier steunt ie met het carter op de krik en zit ie nog vast aan de bak.
PuNk RoCK LosEr
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer: