Rattus Ferrum
-
- Veelvuldig poster
hallo,backfire schreef:Gewoon voor paar tientjes een rvsuitlaat van eenmotorfiets kopen. De orginele dempers worden er vaak afgesloopt voor dempers met wat meer geluid. Zoheb ik en nieuwe rvs demper van een suzuki bandit kunen kopen
en wat geeft dat voor geluid zo'n standaard demper van een motorfiets? Beetje te doen qua decibels? Ook hebben die meestal een grotere ingang (tussen 40 en 60mm bij motorfietsen) Hoe heb je de overgang gemaakt van smalle naar dikkere diameter buis?
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Met. .. de lampjes zijn anders zo raar "alleen" daar.... ik zat / zit met hetzelfde.... lol
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V1.0 = Crashed
Hallo,Spookeend schreef:Met. .. de lampjes zijn anders zo raar "alleen" daar.... ik zat / zit met hetzelfde.... lol
ik ben even je spookeend topic doorgegaan, mooi rood! en goed plaatwerk!
De achterlichtjes met knipperlichten ingebouwd vind ik machtig! Moet ik ook hebben ik was al een tijdje aan het denken aan knipperlichten maar dat is de goede oplossing! Waar en hoe kan ik er aan raken ? Wil je me aub het adres geven van de persoon die dit vor je geregeld heeft?
Wat heb jij voor bumper erop zitten?
Thank's!
-
- Veelvuldig poster
hallo,
MIJN mening (zegt dus niks )
MET smalle (oud type) achterbumper
of een customized achterbumper door bijvoorbeeld een originele brede of smalle over de lengte doormidden te slijpen en maar 1 of 2 cm van het 'zwarte' deel overlaten.
greetzzzzzzz, Rusty
MIJN mening (zegt dus niks )
MET smalle (oud type) achterbumper
of een customized achterbumper door bijvoorbeeld een originele brede of smalle over de lengte doormidden te slijpen en maar 1 of 2 cm van het 'zwarte' deel overlaten.
greetzzzzzzz, Rusty
PU eend project
chassis AK400,
koets AK400
chassis AK400,
koets AK400
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
okee, dat is gewoon vet cool, nuf said!!!!
www.spookeend.nl
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V1.0 = Crashed
Hallo,Spookeend schreef:okee, dat is gewoon vet cool, nuf said!!!!
de Franse eend-rijders vinden het blijkbaar niet zo geweldig : schoolbankstoelen, geen lendensteun, eenvoudig lelijk etc etc...
Ik vind ze persoonlijk heel mooi in hun eenvoud,en in het echt zijn ze mooier dan op foto... en wat de lendensteun betreft, alsof er een lendensteun in een standaard 2cv zit!
- Oiseau blanc
- Regelmatige poster