2cv wereld meeting 2009

Foto's en nabesprekingen van meetings.

ga jij naar de wereld meeting 2009

ja doei dat zie ik dan wel
22
38%
ja zeker dat ik ga
34
59%
ja ik ga zeker en ga dan ook gelijk naar sziget festival als dit een beetje tegelijk valt
2
3%
 
Totaal aantal stemmen: 58

Gebruikersavatar
Jo
Beginner
Beginner
Berichten: 19
Lid geworden op: wo 18 feb, 2009 14:09
Locatie: Sevenum

Bericht door Jo » ma 13 jul, 2009 15:12

Erikjan schreef:Wij gaat zaterdag waarschijnlijk al rijden. Dan tot maandag morgen op een camping ergens in Duitsland of Tsjechie. Maandag morgen laatste stukje rijden.
Wij rijden op zaterdag 25 juli aan Marc uit Zaandam wil ook meerijden.
Zou Leuk zijn om met drie eendjes te rijden.
Allen willen we zaterdag vertrekken.
Michiel en ik komen uit Sevenum, Marc uit Zaandam.
Laten we met elkaar in contact komen.

Mail: gjwmpoeth@home.nl
Tel: 0654930385
Jo

Gebruikersavatar
Jo
Beginner
Beginner
Berichten: 19
Lid geworden op: wo 18 feb, 2009 14:09
Locatie: Sevenum

Bericht door Jo » ma 13 jul, 2009 15:15

billy schreef:hallokes
wij zijn ook van plan om te gaan maar zouden ook graag al zaterdag 25ste vertrekken maar niet in een keer naar de meeting ergens in duitsland een paar daagjes verblijven en dan weer verder als er iemand al plannen heeft van die aard laat maar weten dan kunnen we samen rijden groetjes dave en carine
ps.is voor ons ook de eerste keer :star:

Wij rijden ook op zaterdag 25 juli al aan. Marc uit Zaandam en miscchien DirkJan.
Ik kom uit Sevenum

Voor verdere afspraken;
Mail: gjwmpoeth@home.nl
tel: 0654930385
Jo

Gebruikersavatar
Jo
Beginner
Beginner
Berichten: 19
Lid geworden op: wo 18 feb, 2009 14:09
Locatie: Sevenum

Bericht door Jo » ma 13 jul, 2009 15:19

Transat schreef:Wij ook: op 25 juli in één keer naar Tsjechië.

Sevenum (Jo) ligt nog wel redelijk op de route, maar Boskoop (Erikjan) en Turnhout (Billy) niet echt.
Vanaf Sevenum zouden we wèl met z'n vieren kunnen rijden, maar: jullie houden wel van dóórrijden hoop ik? En niet te vaak stoppen?
Al definitieve plannen om samen te rijden.
Laten we contact opnemen.

Mail: gjwmpoeth@home.nl
Tel: 0654930385
Jo

Gebruikersavatar
meubelmarc
Beginner
Beginner
Berichten: 5
Lid geworden op: di 2 jun, 2009 12:37
Locatie: Zaandam

Bericht door meubelmarc » ma 13 jul, 2009 22:24

ziet er allemaal leuk uit!!
ben benieuwd. ik hoop dat het allemaal gaat lukken!
hoor graag van jullie
marc
meubelmarc@zonnet.nl

Rossero
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1947
Lid geworden op: za 26 mei, 2007 00:16

Bericht door Rossero » di 14 jul, 2009 09:38

Goedemorgen!

Ik zit zelf te denken om met mijn vader en broertje op zaterdag te vertrekken uit Enschede. Mijn vader vroeg of we met een groep er heen konden rijden. Nu komt iedereen uit een andere uithoek van het land, wat natuurlijk lastig op elkaar af te stemmen valt.

Maarrrr....
Wat nou als iedereen die zaterdag vertrekt naar dezelfde camping ergens in midden Duitsland rijdt en dat we daar met een flinke groep bijeen komen en daar de eerste nacht doorbrengen? (Een soort van pré-event voor Tsjechië, denk aan BBQ, kampvuurtje, etc) En dan vanuit daar zondag (ongeveer) met zijn allen door naar most via een touristische route?

Ik denk en hoop dat hier wel oren naar zijn!

groeten vanuit nu nog zonnig zuid Frankrijk ;)

Gebruikersavatar
Erikjan
Heavy user
Heavy user
Berichten: 2063
Lid geworden op: za 14 okt, 2006 21:55
Locatie: boskoop
Contacteer:

Bericht door Erikjan » di 14 jul, 2009 09:47

Wij gaan al met 3 auto's die kant op met een grotere groep ziet niet iedereen zitten. Om dat het toch wat lastig is dan bij elkaar te blijven enzo. Maar het idee van camping in duitsland lijkt me wel wat. Ik heb zelf zitten zoeken naar een camping op ongeveer 600 km maar nog niet echt een kunnen vinden. Ze liggen niet erg dik gezaait daar. Als iemand een camping weet met voldoende plaatsen. Dan lijkt het mij indd wel leuk om te proberen die camping te halen op de 1e dag.

Rossero
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1947
Lid geworden op: za 26 mei, 2007 00:16

Bericht door Rossero » wo 15 jul, 2009 13:37

We vertrekken niet zondag maar maandag, en dan in twee dagen. Zijn er meer mensen die dat doen of maandagavond ergens in duitsland willen overnachten?

rhassing
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 91
Lid geworden op: ma 27 aug, 2007 10:10
Locatie: Losser
Contacteer:

Bericht door rhassing » wo 15 jul, 2009 13:50

Wij vertrekken zaterdag (vanuit Losser). De eerste dag hoop ik dat we in de buurt van Fulda ergens kunnen overnachten. Van zondag op maandag rijden wij eerst nog even door naar Nurnberg (daar heb ik een half jaar gewerkt en wil nog even een keer kijken). Daarna rijden we weer iets noord-oostelijk naar Tsjechie. Ik weet alleen nog niet of we dan in Duitsland of Tsjechie gaan overnachten.

Als er mensen zijn die in de buurt van Fulda op de camping gaan staan (zaterdag op zondag) dan hoor ik het graag :-)
Dat lijkt me dan wel gezellig...

Erasmo
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 757
Lid geworden op: zo 16 nov, 2008 22:24
Locatie: Achterhoek

Bericht door Erasmo » wo 15 jul, 2009 14:08

Jo schreef:
Transat schreef:Wij ook: op 25 juli in één keer naar Tsjechië.

Sevenum (Jo) ligt nog wel redelijk op de route, maar Boskoop (Erikjan) en Turnhout (Billy) niet echt.
Vanaf Sevenum zouden we wèl met z'n vieren kunnen rijden, maar: jullie houden wel van dóórrijden hoop ik? En niet te vaak stoppen?
Al definitieve plannen om samen te rijden.
Laten we contact opnemen.

Mail:
Tel:
Jo, ik wil niet zeuren maar is het nou wel zo slim om je 06-nummer op een openbaar forum te zetten? :wink:

joe_catchou
Belgisch Meester Lasser
Belgisch Meester Lasser
Berichten: 2185
Lid geworden op: di 3 apr, 2007 18:03
Locatie: Antwerp
Contacteer:

Bericht door joe_catchou » wo 15 jul, 2009 14:33

van deze kant uit gaat het eerst (D) dan (A)vervolgens (HU)daar kleine mini meeting. dan zo via (SVK) en (CZ) naar de WM
iemand interesse voor deze trip mag ook volgen.
vertrek is woe.22 overnachting in (D)2de in (A) vermoed ik,en 3de (HU) voor enkele dagen .
om dan vervolgens in 1 keer naar de WM te rijden.
normaal hadden we nog slovenie en kroatie bij gepakt en was ik maa. vertrokken maar om prive redenen, helaas .
see you when you see me

Gebruikersavatar
Jo
Beginner
Beginner
Berichten: 19
Lid geworden op: wo 18 feb, 2009 14:09
Locatie: Sevenum

Bericht door Jo » wo 15 jul, 2009 22:40

Erikjan schreef:Wij gaan al met 3 auto's die kant op met een grotere groep ziet niet iedereen zitten. Om dat het toch wat lastig is dan bij elkaar te blijven enzo. Maar het idee van camping in duitsland lijkt me wel wat. Ik heb zelf zitten zoeken naar een camping op ongeveer 600 km maar nog niet echt een kunnen vinden. Ze liggen niet erg dik gezaait daar. Als iemand een camping weet met voldoende plaatsen. Dan lijkt het mij indd wel leuk om te proberen die camping te halen op de 1e dag.
Hallo Erikjan,

Zijn jullie al compleet of kunnen wij ook nog meerijden. Marc uit Zaandam wil ook op de zaterdag rijden.
Wat te denken van de stadscamping in Jena.
Ik hoor het wel.

Jo
Jo

Gebruikersavatar
Erikjan
Heavy user
Heavy user
Berichten: 2063
Lid geworden op: za 14 okt, 2006 21:55
Locatie: boskoop
Contacteer:

Bericht door Erikjan » vr 17 jul, 2009 13:10

Excuus voor de late reactie. Maar wij zijn compleet voor wat betreft het rijden. Het wordt denk ik met 3 auto's al lastig met bij elkaar blijven en zo. Welke camping had je in gedacht in Jena?

rusty
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1391
Lid geworden op: ma 17 mar, 2003 21:14
Locatie: koudekerk ad rijn

Bericht door rusty » za 18 jul, 2009 10:58

Hey mensen (en andere levensvormen)

WM gaat voor mij niet lukken dit jaar...... Zondag heb ik t uitgemaakt met mijn vriendin en heb nu niemand die meekan/wil. Ook moet ik donderdag alweer terug zijn, andere verplichtingen......

Jullie allemaal veel plezier daar ik zie de foto's binnenkort wel verschijnen!!

Greetzzzzzzzz

Rusty
PU eend project
chassis AK400,
koets AK400

Anne
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 518
Lid geworden op: zo 2 nov, 2008 17:36
Locatie: Valkenburg aan de Geul

Bericht door Anne » za 18 jul, 2009 11:03

http://www.zoover.nl/tsjechie/bohemen/most/weer

't weer tijdens de meeting in Most!!
Brrrr.....
2cv Vert Tuilleries 1975

Gebruikersavatar
AcaMarcel
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 65
Lid geworden op: do 25 aug, 2005 21:26
Locatie: Roosendaal

2cv wereld meeting 2009

Bericht door AcaMarcel » za 18 jul, 2009 13:06

Tjonge jonge jonge; de voorspellingen zijn nog erger dan het weer in Schotland en Zweden bij elkaar... Niet leuk !
Hopelijk verandert het nog wat...
LangeAcaRijder, die geen zonneklep nodig heeft.

Gesloten