1986 special to 2CV Superleggera (evt.in onderdelen te koop)
- Patrick Hoskam
- Regelmatige poster
- Berichten: 219
- Lid geworden op: zo 26 aug, 2007 21:15
- Locatie: Rossum
pas denk ii ff de koeltunnel en vulpijp wat aan, dynamo kan wel een stuk omlaag met kortere snaar.
van de week eens even goed bekijken, t was vannacht 1 uur toen ik erajhcter kwam dus niet heel erg lang meer over nagedacht.
en nu eerst tijd om een biertje drinken, of 2...
van de week eens even goed bekijken, t was vannacht 1 uur toen ik erajhcter kwam dus niet heel erg lang meer over nagedacht.
en nu eerst tijd om een biertje drinken, of 2...
Citroën CX gti turbo
Citroën 2CV Special 1986---> to be 2CV Gti (te koop)
Ducati 748 2001
Ducati 916 1997
Ducati 998s FE 2004
Citroën 2CV Special 1986---> to be 2CV Gti (te koop)
Ducati 748 2001
Ducati 916 1997
Ducati 998s FE 2004
hey
je kan ook een sensorbeugel kopen bij PP en die komt achteraan het visahuis zo dat je motor niet naar voor opschuift. Werkt prima
http://www.pp-2cv.be/FR/News/Capteurs.htm
Die heb ik gebruikt en geen enkel probleem.
Robin
je kan ook een sensorbeugel kopen bij PP en die komt achteraan het visahuis zo dat je motor niet naar voor opschuift. Werkt prima
http://www.pp-2cv.be/FR/News/Capteurs.htm
Die heb ik gebruikt en geen enkel probleem.
Robin
- Patrick Hoskam
- Regelmatige poster
- Berichten: 219
- Lid geworden op: zo 26 aug, 2007 21:15
- Locatie: Rossum
die heb ik inderdaad al eens gezien..
die dynamo veranderen is welte doen evenals de vulpijp, alleen de koeltunnel is wel even wat meer werk denk ik...
maar ook dat gaat gewoon goedkomen
die dynamo veranderen is welte doen evenals de vulpijp, alleen de koeltunnel is wel even wat meer werk denk ik...
maar ook dat gaat gewoon goedkomen

Citroën CX gti turbo
Citroën 2CV Special 1986---> to be 2CV Gti (te koop)
Ducati 748 2001
Ducati 916 1997
Ducati 998s FE 2004
Citroën 2CV Special 1986---> to be 2CV Gti (te koop)
Ducati 748 2001
Ducati 916 1997
Ducati 998s FE 2004
- Patrick Hoskam
- Regelmatige poster
- Berichten: 219
- Lid geworden op: zo 26 aug, 2007 21:15
- Locatie: Rossum
-
- Belgisch Meester Lasser
- Berichten: 2185
- Lid geworden op: di 3 apr, 2007 18:03
- Locatie: Antwerp
- Contacteer:
- Patrick Hoskam
- Regelmatige poster
- Berichten: 219
- Lid geworden op: zo 26 aug, 2007 21:15
- Locatie: Rossum
het probleem met de ruimte onder de ribbelakp is een heel eind opgelost, ik heb de koeltunnel wat aangepast, olievulpijp wat ingekort en moet de dynamo lager zien te monteren, maar dit gaat wel goed komen.
daarnaast de laatste paar dagen een beetje in de weer geweest met m.n rolkooi, niet echt gewichtsbesparing, maar van het begin af aan al een van de dingen die ik wilde, daarnaast komt het de stevigheid van de koets meer dan ten goede.
paar fotos van het resultaat, 95% klaar.


veel werk, maar ben erg tevreden met het resultaat
daarnaast de laatste paar dagen een beetje in de weer geweest met m.n rolkooi, niet echt gewichtsbesparing, maar van het begin af aan al een van de dingen die ik wilde, daarnaast komt het de stevigheid van de koets meer dan ten goede.
paar fotos van het resultaat, 95% klaar.


veel werk, maar ben erg tevreden met het resultaat
Citroën CX gti turbo
Citroën 2CV Special 1986---> to be 2CV Gti (te koop)
Ducati 748 2001
Ducati 916 1997
Ducati 998s FE 2004
Citroën 2CV Special 1986---> to be 2CV Gti (te koop)
Ducati 748 2001
Ducati 916 1997
Ducati 998s FE 2004
- Patrick Hoskam
- Regelmatige poster
- Berichten: 219
- Lid geworden op: zo 26 aug, 2007 21:15
- Locatie: Rossum
-
- Belgisch Meester Lasser
- Berichten: 2185
- Lid geworden op: di 3 apr, 2007 18:03
- Locatie: Antwerp
- Contacteer: