restauratie azu
hee siemen,
ziet er weer strak uit!! helemaal gaaf.
ach en die loodjes...ik moet dit weekend ook weer zwaar aan de klus....er is weer vanalles tussen gekomen, maar nu moet ik dus ook echt schuren en plamuren en dan aflakken.
tis trouwens bijna t zelfde kleurtje, dus helemaal goed haha.
suc6 verder!
ziet er weer strak uit!! helemaal gaaf.
ach en die loodjes...ik moet dit weekend ook weer zwaar aan de klus....er is weer vanalles tussen gekomen, maar nu moet ik dus ook echt schuren en plamuren en dan aflakken.
tis trouwens bijna t zelfde kleurtje, dus helemaal goed haha.
suc6 verder!
Eendje uit '70
I LUV EEND RIJDEN!
I LUV EEND RIJDEN!
-
- Moderator
-
- Gebruiker
- Contacteer:
Besteleenden zijn niet anders dan gewone eenden met een HOK eraan, dus kregen ze ook modeljaar 1975 vierkante koplampen. Na een jaar bedachten ze de 2CV Spécial bij Citroën die wel weer ronde lampen hadthomaaas schreef: Horen die vierkante koplampen ook op deze auto? Dacht dat besteleenden altijd ronde hadden.

De laatste 4 modeljaren hadden de besteleenden "vierkante" koplampen.
De hier in Nederland geleverde besteleenden van de laatste jaren kwamen niet meer uit Brussel, maar uit Vigo Spanje (alwaar ze een k**-kwaliteit staal gebruikten).
-
- Gebruiker
- Contacteer:
Ik had ook geen datum genoemd, hehehe......
Om de simpele reden dat ik het ook niet precies weet.
Misschien heeft het ook door elkaar gelopen, je weet hoe dat gaat bij Citroën, of in ieder geval dan bij de 2CV en aanverwanten.
Het woord "overgangstype" is vast door Citroën uitgevonden
Zou ook nog wel zo kunnen zijn dat alleen de AK uit Vigo komt. Heb in Spanje zelden of nooit een 250 gezien...
Om de simpele reden dat ik het ook niet precies weet.
Misschien heeft het ook door elkaar gelopen, je weet hoe dat gaat bij Citroën, of in ieder geval dan bij de 2CV en aanverwanten.
Het woord "overgangstype" is vast door Citroën uitgevonden

Zou ook nog wel zo kunnen zijn dat alleen de AK uit Vigo komt. Heb in Spanje zelden of nooit een 250 gezien...