Gespot: Andere mooie Klassiekers/auto's
-
- Veelvuldig poster
vandaag de ( "nieuwe") HY van Remia Frietsaus mogen aanschouwen. Wordt zijn eerste officiële optreden dit weekeinde in Valkenburg. De bus is geweldig gerestaureerd. Volgens de chauffeur is de bus 46 jaar oud en vorig jaar vanuit Frankrijk gehaald en hier door een particulier aangepakt. Compliment. Heb maar weinig ontdekt wat niet nieuw is....
Foto volgt zodra ik weet hoe ik die uit m'n gsm krijg.
2 cylinders en 30 pk maar veel meer inhoud..!
enne...mooi grijs is niet lelijk. Rood valt ook best mee.
enne...mooi grijs is niet lelijk. Rood valt ook best mee.
-
- Regelmatige poster
zo ik ben ook weer terug van mijn vakantie in Berlijn, Duitsland dus.
Ik zat lekker lam op de achterbank van onze saaie mitsh lancer toen ineens een prachtige citroën sm op hoge snelheid ons passeerde met een Porsche 911 vlak achter haar aan. Had nog geprobeerd een foto te maken maar hij was al te ver weg,
halfuurtje later reden we naar de stopplaats toe om daar koffie te drinken, staat daar de SM naast de witte porsche. Eigenaren zaten in de 'imbiss' kaffee mit kuchen te eten dus ik had mooi de tijd foto's te maken. Ze was in topstaat, geen roest kunnen ontdekken en met mooie glazende lak. 2e Keer dit jaar dat ik een SM in het wild zag. Weer een blauwe.
naast deze SM nog 3 DS(ID) en gezien. 2x DS23 en 1x een (vermoedelijke) ID19. Maar 1 eendje in heel de week dat ik er was, een groene Duitse eend met de tekst 'i fly bleifrei' op de deuren.
naast de citroëns natuurlijk nog flink wat trabi's en andere DDR wagens gezien zoals wartburgs, Barkas busjes en oude DDR motoren.
sleurhut
Ik zat lekker lam op de achterbank van onze saaie mitsh lancer toen ineens een prachtige citroën sm op hoge snelheid ons passeerde met een Porsche 911 vlak achter haar aan. Had nog geprobeerd een foto te maken maar hij was al te ver weg,
halfuurtje later reden we naar de stopplaats toe om daar koffie te drinken, staat daar de SM naast de witte porsche. Eigenaren zaten in de 'imbiss' kaffee mit kuchen te eten dus ik had mooi de tijd foto's te maken. Ze was in topstaat, geen roest kunnen ontdekken en met mooie glazende lak. 2e Keer dit jaar dat ik een SM in het wild zag. Weer een blauwe.
naast deze SM nog 3 DS(ID) en gezien. 2x DS23 en 1x een (vermoedelijke) ID19. Maar 1 eendje in heel de week dat ik er was, een groene Duitse eend met de tekst 'i fly bleifrei' op de deuren.
naast de citroëns natuurlijk nog flink wat trabi's en andere DDR wagens gezien zoals wartburgs, Barkas busjes en oude DDR motoren.
sleurhut
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
Bij deze de foto:Eminence Grise schreef:vandaag de ( "nieuwe") HY van Remia Frietsaus mogen aanschouwen. Wordt zijn eerste officiële optreden dit weekeinde in Valkenburg. De bus is geweldig gerestaureerd. Volgens de chauffeur is de bus 46 jaar oud en vorig jaar vanuit Frankrijk gehaald en hier door een particulier aangepakt. Compliment. Heb maar weinig ontdekt wat niet nieuw is....
1986 2CV6 Special Pick Up
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
Is dat niet een Porsche 944?sleurhut schreef:Ik zat lekker lam op de achterbank van onze saaie mitsh lancer toen ineens een prachtige citroën sm op hoge snelheid ons passeerde met een Porsche 911 vlak achter haar aan.
Eendloos........ Wel een C4 Picasso
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
-
- Veelvuldig poster
-
- Heavy user
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Leuke exemplaren zitten er wel tussen.
- Zelfs eleanor (Ford Mustang van begin 70)
Deze heb ik al enige tijd geleden gespot:
En bij mij in de straat nu een HY-camper uit 1978 volgens het kenteken.
Bij mij voor de deur staan nu de burton, 2cv van Pa, mijn dyane. Verderop in de straat een zwarte 2cv en een rode 2cv.
- Zelfs eleanor (Ford Mustang van begin 70)
Deze heb ik al enige tijd geleden gespot:
En bij mij in de straat nu een HY-camper uit 1978 volgens het kenteken.
Bij mij voor de deur staan nu de burton, 2cv van Pa, mijn dyane. Verderop in de straat een zwarte 2cv en een rode 2cv.
- 2cv 1967 - Dans son jus a Francais
- 2cv New Old Style
- 2cv in maak
- 2cv New Old Style
- 2cv in maak
-
- Veelvuldig poster
-
- Veelvuldig poster
-
- Veelvuldig poster
vorigeweek vrijdag 1 van mijn top 10 auto's gezien een facel vega ak500
hier een zoort gelijke auto had ff geen mogenlijkheid om foto te maken.
hij was zwart met donker rood interieur.
http://www.flickr.com/photos/carphotosb ... 431839766/
hier een zoort gelijke auto had ff geen mogenlijkheid om foto te maken.
hij was zwart met donker rood interieur.
http://www.flickr.com/photos/carphotosb ... 431839766/
BABY'S,Bands,Beers,Babes,Bikes and B-movies
-
- Veelvuldig poster