Gespot!
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
In Almelo om 11 uur een dyane met verschillende plaatwerkdelen, maar overwegend rood (HS-70-KZ), later 2 rode clubs waarvan ik het kenteken niet heb kunnen lezen.
Onderweg van Almelo naar Hardenberg een witte 2cv 08-FD-DH, en in Hardenberg een rode met jaren 60 grille, PZ-39-HB.
In Hollandsche veld kwam ik een grijze charleston langs de kant van de weg tegen die te koop stond, RS-19-YX
Onderweg van Almelo naar Hardenberg een witte 2cv 08-FD-DH, en in Hardenberg een rode met jaren 60 grille, PZ-39-HB.
In Hollandsche veld kwam ik een grijze charleston langs de kant van de weg tegen die te koop stond, RS-19-YX
2CV6 Spécial 1981 - Rouge de Castille - GS-30-PK
Foto's
Foto's
Zag zojuist in Wijk bij Duustede een witte Special staan met Dakarrekje en picknickmand. Op de achterbumper een sticker van eendenspul.nl En... op een zijraam zat een 2cv.nl sticker! Wie o wie?
O ja, kenteken NL-03-RP
O ja, kenteken NL-03-RP
Laatst gewijzigd door Twécévé op wo 25 apr, 2007 14:00, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Eend ontdekker
-
- Eend ontdekker
- Contacteer:
Prins Bernardviaduct Den Haag...ik reed centrum uit...Grijze eend met allemaal stickers (geel dakje ..dacht ik...) helemaal opgerold reed centrum in...
Ik probeerde te zwaaien, maar volgens mij zag ie me niet....
Wel geinig met al die stickers...
heerlijk dat open dakje..
Eergisteren blauwe eend aan de overkant van de Ln vn NO Indië (ik stond te wachten stoplicht richting Bezuidenhout) rond 14.30 uur...hij zwaaide door halfopen dakje...ik lichtte terug...had mijn dakje net dicht gedaan..
Foto's? Nope...lukte niet met mp3 in mijn ene oor, en mijn telefoon in mijn andere oor...
Helaas...
Ik probeerde te zwaaien, maar volgens mij zag ie me niet....
Wel geinig met al die stickers...
heerlijk dat open dakje..
Eergisteren blauwe eend aan de overkant van de Ln vn NO Indië (ik stond te wachten stoplicht richting Bezuidenhout) rond 14.30 uur...hij zwaaide door halfopen dakje...ik lichtte terug...had mijn dakje net dicht gedaan..
Foto's? Nope...lukte niet met mp3 in mijn ene oor, en mijn telefoon in mijn andere oor...
Helaas...
Kingfisher Sky Celliste
29/10 Tivoli Utrecht- 3/12 De Boerderij Z'Meer - 29/12 013 Tilbug
2cv6 Special 1982 Blue Lagune(In restauratie)
29/10 Tivoli Utrecht- 3/12 De Boerderij Z'Meer - 29/12 013 Tilbug
2cv6 Special 1982 Blue Lagune(In restauratie)
Hoe kom je aan die ronde 2cv.nl stickers? Alleen via dit forum neem ik aan? Moet daarom een medeforummer zijn, ben zeer benieuwd of er nog iemand reageert!Twécévé schreef:Zag zojuist in Wijk bij Duustede een witte Special staan met Dakarrekje en picknickmand. Op de achterbumper een sticker van eendenspul.nl En... op een zijraam zat een 2cv.nl sticker! Wie o wie?
O ja, kenteken NL-03-RP
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Voor die stickers moet je bij Duintje zijn, daar heb ik ze in ieder geval van.
Even een P.M. sturen om te vragen of hij ze nog heeft (denk het wel), en daarna een envelop met je eigen adres en postzegel erop in een envelop naar hem zenden.
Even een P.M. sturen om te vragen of hij ze nog heeft (denk het wel), en daarna een envelop met je eigen adres en postzegel erop in een envelop naar hem zenden.
2CV6 Spécial 1981 - Rouge de Castille - GS-30-PK
Foto's
Foto's
GRmble.... kijk ik net uit 't raam, zie ik hem weer kachelen, met een paar jongens erin. Moeten forumleden zijn! Volgende mobieltje moet een camera inzitten.Twécévé schreef:Zag zojuist in Wijk bij Duustede een witte Special staan met Dakarrekje en picknickmand. Op de achterbumper een sticker van eendenspul.nl En... op een zijraam zat een 2cv.nl sticker! Wie o wie?
O ja, kenteken NL-03-RP
Twécévé schreef:GRmble.... kijk ik net uit 't raam, zie ik hem weer kachelen, met een paar jongens erin. Moeten forumleden zijn! Volgende mobieltje moet een camera inzitten.Twécévé schreef:Zag zojuist in Wijk bij Duustede een witte Special staan met Dakarrekje en picknickmand. Op de achterbumper een sticker van eendenspul.nl En... op een zijraam zat een 2cv.nl sticker! Wie o wie?
O ja, kenteken NL-03-RP
Ik weet toevallig dat Monique (013) vandaag in wijk bij duurstede is/was met haar eend, die is wit, en zij is lid van het forum
geen idee wat haar kenteken is, en of ze een dakarrekje en picknickmand heeft?
Maarja.. paar jongens klinkt ook niet als monique : P
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
Is idd monique!Steffan schreef:Twécévé schreef:GRmble.... kijk ik net uit 't raam, zie ik hem weer kachelen, met een paar jongens erin. Moeten forumleden zijn! Volgende mobieltje moet een camera inzitten.Twécévé schreef:Zag zojuist in Wijk bij Duustede een witte Special staan met Dakarrekje en picknickmand. Op de achterbumper een sticker van eendenspul.nl En... op een zijraam zat een 2cv.nl sticker! Wie o wie?
O ja, kenteken NL-03-RP
Ik weet toevallig dat Monique (013) vandaag in wijk bij duurstede is/was met haar eend, die is wit, en zij is lid van het forum
geen idee wat haar kenteken is, en of ze een dakarrekje en picknickmand heeft?
Maarja.. paar jongens klinkt ook niet als monique : P
Heeft een witte, met Dakarkofferrekje + koffer en een eendenspul sticker!
En moest idd in wijk bij duurstede zijn

1986 2CV6 Special Pick Up
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
-
- Moderator
- Tom Duckpower
- Moderator