waar bemoeien wij ons mee??the Nosepicker schreef:waarmee denken wij dat wij hier bezig zijn???
Tom's Perikelen
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
- Malle Babbe
- Moderator
- Contacteer:
-
- Moderator
- Malle Babbe
- Moderator
- Contacteer:
-
- Moderator
- Malle Babbe
- Moderator
- Contacteer:
-
- Moderator
Ik kickte net hard op deze smilie,
maar nu zie ik net dat Ha6 ook tussen de 2cv smilies staat.
(ik mis alleen nog een blikje Freddie )
Sorry Tom, we lijken je verbouwing een beetje te vergeten, tja, gebrek aan interessant nieuw beeldmateriaal denk'k?
Fotootje? Aah?
maar nu zie ik net dat Ha6 ook tussen de 2cv smilies staat.
(ik mis alleen nog een blikje Freddie )
Sorry Tom, we lijken je verbouwing een beetje te vergeten, tja, gebrek aan interessant nieuw beeldmateriaal denk'k?
Fotootje? Aah?
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
-
- Heavy user
Ze hebben daarvoor leuke instelbare hoekmetertjes. Wat je eventueel ook kan doen, is 2 strookjes karton nemen. Zet eentje met de lange kant haaks op het aflegvak, de andere haaks op het schutbord. Nietje (het liefst 2) er door, en je kan het ding uitnemen en de hoek met een geodriehoekje meten.Tom Duckpower schreef:zo, weer wat aan de eend gedaan:
dakje monteren.
is makkelijker gezegd dan gedaan. Dakje zit er nu wel op, moet alleen nog aan de achterkant/wand worden vastgezet.
Ook nog beetje liggen klooien met hout en decoupeerzaag. Wat houtenpanelen voor aan de zijkant van het dash.
Het lastige daarvan is de hoek bepalen tussen aflegvak en schutbord... maar daar kom ik, of EG, wel uit.
Dash zelf blijft zo als het was, alleen de plaat maak ik van RVS, en er komen andere, en meer, schakelaars in.
Heb geen foto's gemaakt.
Afblijven.
-
- Veelvuldig poster
Het lastige daarvan is de hoek bepalen tussen aflegvak en schutbord... maar daar kom ik, of EG, wel uit.
Ze hebben daarvoor leuke instelbare hoekmetertjes. Wat je eventueel ook kan doen, is 2 strookjes karton nemen. Zet eentje met de lange kant haaks op het aflegvak, de andere haaks op het schutbord. Nietje (het liefst 2) er door, en je kan het ding uitnemen en de hoek met een geodriehoekje meten
ben er idd uit...met 2 latjes.....past pecies
Ze hebben daarvoor leuke instelbare hoekmetertjes. Wat je eventueel ook kan doen, is 2 strookjes karton nemen. Zet eentje met de lange kant haaks op het aflegvak, de andere haaks op het schutbord. Nietje (het liefst 2) er door, en je kan het ding uitnemen en de hoek met een geodriehoekje meten
ben er idd uit...met 2 latjes.....past pecies
2 cylinders en 30 pk maar veel meer inhoud..!
enne...mooi grijs is niet lelijk. Rood valt ook best mee.
enne...mooi grijs is niet lelijk. Rood valt ook best mee.
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
zijn we weer!
Aan het dashboard begonnen.
Gisteren een plaatje RVS gekocht/gekregen.
Dus daar gisteren een stukje uitgezaagd vo0r dash. daarna nog een keer kunnen doen, op het eerste zat een krasje .
Maar ik heb nu even RVS genoeg kan me nog een paar keer verzagen, uitschieten en krassen maken.
Vandaag zijn de houten zijpaneeltjes van het dash met stof bekleed, en aan de binnenzijde met een stukje noppenfolie.
Startknop heeft ook al een plaatsje gekregen.
Morgen een nieuwe 8 mm boor halen, en dan kan het dash gemonteerd worden.
Dan nog een x aantal nieuwe schakelaartjes halen, met ingebouwde lampen. Komen de oude zwarte te vervallen.
Euhm nog wat?
Oja, morgen of ergens anders komende week, wat kokerprofiel halen voor het frame van de stoelen, 123ontsteking bestellen, voelermaatjes halen, nieuwe olie, remolie, blauw(of andere kleur) lampje voor in mn dash...
Foto's gaan richting serverpersoonbeheerder, zijn er maar 3
Aan het dashboard begonnen.
Gisteren een plaatje RVS gekocht/gekregen.
Dus daar gisteren een stukje uitgezaagd vo0r dash. daarna nog een keer kunnen doen, op het eerste zat een krasje .
Maar ik heb nu even RVS genoeg kan me nog een paar keer verzagen, uitschieten en krassen maken.
Vandaag zijn de houten zijpaneeltjes van het dash met stof bekleed, en aan de binnenzijde met een stukje noppenfolie.
Startknop heeft ook al een plaatsje gekregen.
Morgen een nieuwe 8 mm boor halen, en dan kan het dash gemonteerd worden.
Dan nog een x aantal nieuwe schakelaartjes halen, met ingebouwde lampen. Komen de oude zwarte te vervallen.
Euhm nog wat?
Oja, morgen of ergens anders komende week, wat kokerprofiel halen voor het frame van de stoelen, 123ontsteking bestellen, voelermaatjes halen, nieuwe olie, remolie, blauw(of andere kleur) lampje voor in mn dash...
Foto's gaan richting serverpersoonbeheerder, zijn er maar 3
1986 2CV6 Special Pick Up
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
2003 Audi A2 1.4i
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
is idd koud, daarom kleren aan, overall aan, en dunne handschoenenrocco schreef: wordt het niet stilaan koud om hele dagen buiten te sleutelen?
Krijg wel last van koude voeten.
ach, zolang het droog is
1986 2CV6 Special Pick Up
2003 Audi A2 1.4i
2003 Audi A2 1.4i