Pagina 14 van 20
Geplaatst: ma 4 dec, 2006 21:40
door THE SPITFIRE
achterste stuk eraf halen.
en dan naar voren trekken.
onder de koets door.
Geplaatst: ma 4 dec, 2006 22:49
door thomaaas
ff aside: miss idee om de naam van dit topic te veranderen? immers: je hebt al n tijdje een eend eh
Nieuwe uitlaat vind ik eigenlijk nog wel prijzig: 350 euro toch?
Geplaatst: ma 4 dec, 2006 22:53
door Tom Duckpower
thomaaas schreef:Nieuwe uitlaat vind ik eigenlijk nog wel prijzig: 350 euro toch?
voor een gouden wel ja

Geplaatst: ma 4 dec, 2006 23:03
door AK350
Tom Duckpower schreef:thomaaas schreef:Nieuwe uitlaat vind ik eigenlijk nog wel prijzig: 350 euro toch?
voor een gouden wel ja

Voor die 350 euro kun je een RVS uitlaatsysteem kopen,
een imitatie vindt je compleet onder de 100 euro
Geplaatst: di 5 dec, 2006 06:41
door THE SPITFIRE
is nog veel geld daar knooi ik liever nog ff voor.
bij mij wou het ook niet lukken.
toen het achterste stuk eraf gesloopt.
en de rest naar voren trekkn met veel gemartel wil dat allemaal net.

Geplaatst: di 5 dec, 2006 14:02
door thomaaas
ow 100 pleuiro... hmm dan duckservice nog maar s vrageh, ik wil ook geen teveel RVS hebbe hangen aan me koets schijnt niet goed te wezen eheh
Geplaatst: di 5 dec, 2006 16:43
door THE SPITFIRE
klopt er zitten stoffen in die
ander metaal aan tasten.

Geplaatst: di 5 dec, 2006 17:33
door AK350
THE SPITFIRE schreef:klopt er zitten stoffen in die
ander metaal aan tasten.

Welke stoffen zijn dit dan?
Je kunt 2 problemen met RVS tegenkomen:
Contact corrosie, Als je gewone ijzeren plaat vastzet met RVS schroeven kan deze plaat "het minder edele materiaal" functioneren als offermateriaal voor "het edele metaal" het RVS
Warmteafvoer, Een RVS uitlaat kan de warmte minder goed afvoeren: het geleid minder goed. Hierdoor zal het spruitstuk / motor warmer worden.
Geplaatst: di 5 dec, 2006 21:02
door THE SPITFIRE
owja we hadden het over de uit laat sorry ik heb nix gezegt.

Geplaatst: di 5 dec, 2006 21:47
door Frank Deusjevoo
Gister de Eendenman gebeld, alles kan gerepareerd maar gaan wel wat uren in dat regengootje zitten. Maarja ben gek op deze eend en laat het repareren! Liever wat meer geld kwijt en goed dan goedkoop klote
Carbarateurtje meegenomen om schoon te maken.
Oja; de ACCU doet het nog goed, maar als ik dit zo wil laten moet ik deze aan een acculadertje zetten neem ik aan? En wat is dan slim en redelijk te betalen? (tot 50 euro ofzo?)
Frank
Frank
Geplaatst: wo 6 dec, 2006 08:58
door leo top
Frank Deusjevoo schreef:Oja; de ACCU doet het nog goed, maar als ik dit zo wil laten moet ik deze aan een acculadertje zetten neem ik aan? En wat is dan slim en redelijk te betalen? (tot 50 euro ofzo?) Frank
Een simpele bij een bouwmarkt kost 15-20 euro, een druppellader (veel beter voor je accu) kost zo'n 50 euro.
Geplaatst: wo 6 dec, 2006 18:18
door thomaaas
Of hang m in de auto van je pa, start de auto de eerste keer op mbv oude accu en laat de auto de accu opladen
Maar hoe weet je dattie goed is? Heb je m laten testen?
Geplaatst: wo 6 dec, 2006 18:33
door Frank Deusjevoo
Nee hoor, maar is redelijk nieuw en starten deed de eend altijd perfekt! Heb er toch redelijk wat km's mee gemaakt voor iemand zonder rijbewijs

; mn zus vond het super en mn ouders enzo ook wel
Sneekweek, Lemsterweek, Strand etc.. erg leuke ritjes in de zomer gehad! Zelfs mn vriendin een keer opgehaald met de eend, en mn zus als chauffeur!
Mooie dingen zijn dat
Frank
Geplaatst: wo 6 dec, 2006 19:45
door thomaaas
Haha, okeej naja als je m goed wilt houden zou k m gewoon gebruiken, ikheb ook wel eens gehoord dat invriezen goed is voor die dingen.
Bij de garage aan n druppellader hangen weet ik niet, dat is alleen als ie leeg is nodig toch? Ik zou eigenlijk niet weten hoe je een accu goed houd, ik dacht gewoon gebruiken.
En hoe was de sneekweek? Ik ga er al 4 jaar niet meer heen, ik kan er niet tegen dat al die kakkers doen alsof Sneek van hun is en overal hun rotzooi neergooien

Sneek, meer dan een Week!
Thomas
Geplaatst: wo 6 dec, 2006 19:50
door Jeroen-citroen
een accu houd je idd goed aan de druppellader. Een goede lader ontlaad de accu ook regelmatig en laadt hem weer bij, zo blijft hij in prima conditie.