Spookeend V2.0 !
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
dat glimmen wordt minder nog hoor, en de deuren hebben zowat allemaal nog wel een vouwtje of plekje, met als de motorkap ook...
Maar het was ook niet mijn bedoeling een perfecte eend neer te zetten, gewoon leuk en rijden, die deuken komen er toch wel in weer, dan liever iets minder plamuur op dat flexi plaatwerk....
Maar het was ook niet mijn bedoeling een perfecte eend neer te zetten, gewoon leuk en rijden, die deuken komen er toch wel in weer, dan liever iets minder plamuur op dat flexi plaatwerk....
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V1.0 = Crashed
Zo heb ik dat ook gedaan.Spookeend schreef:dat glimmen wordt minder nog hoor, en de deuren hebben zowat allemaal nog wel een vouwtje of plekje, met als de motorkap ook...
Groet, Rob
2CV6 uit 1980,Verte Embrun
2CV6 uit 1980,Verte Embrun
-
- Regelmatige poster
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Kopt ook wel denk ik, maar goed zou niet zoveel ruimte moeten geven als ik nu heb denk ik? zeker niet aan beide kanten...
maar goed, komt nog een spiegeltje daar ook, dan valt het weer minder op. Het was echt zo'n deuk vouw waar je met plamuur weer niet veel meer mee kan doen, wordt veel te dik, en dit was verreweg de beste roestvrije deur die ik nog had, dus makkelijk gekozen....
maar goed, komt nog een spiegeltje daar ook, dan valt het weer minder op. Het was echt zo'n deuk vouw waar je met plamuur weer niet veel meer mee kan doen, wordt veel te dik, en dit was verreweg de beste roestvrije deur die ik nog had, dus makkelijk gekozen....
www.spookeend.nl
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V1.0 = Crashed
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Nog een beetje geknutseld met mijn pa....
www.spookeend.nl
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V1.0 = Crashed
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Nou, morgen mag ie voor de APK.... Ik ga nog ff nergens vanuit, maar heb toch wel goede hoop....
Even een foto-rondje om de eend heen! In de zon, bij gewoon daglicht..... Ik vind m wel af zo... ik ga nog wel eens zien of die azam beugels nog wel passend zijn op deze eend. De velgdopjes glimmen me nog iets te veel maar dat is nog wel op te lossen denk ik, net als de bumperstrips die ik gemaakt heb.
En nou stopt net de benzine meter met werken lol, dat is gelukkig geen APK punt maar wel vervelend...
Even een foto-rondje om de eend heen! In de zon, bij gewoon daglicht..... Ik vind m wel af zo... ik ga nog wel eens zien of die azam beugels nog wel passend zijn op deze eend. De velgdopjes glimmen me nog iets te veel maar dat is nog wel op te lossen denk ik, net als de bumperstrips die ik gemaakt heb.
En nou stopt net de benzine meter met werken lol, dat is gelukkig geen APK punt maar wel vervelend...
www.spookeend.nl
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V1.0 = Crashed
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
- Metdefranseslag
- Regelmatige poster