Vrijstelling belasting verdwijnt!!
-
- Regelmatige poster
voor het hele jaar is gewoon mogelijk, alleen betaal je dan wel vol tarief ipv kwart tarief. ik met mn cx ben nog net de lul om het maar zo te zeggen, ga veel betalen als ik zou blijven rijden, maar ik ga hem schorsen voor 1.5 jaar en dan is hij weer belasting vrij, als dit doorgaat zoals ze zegge teminste
Nou dan heb je een erg vroege CX. Zeldzaam!Joey_Brinkmann schreef:ik met mn cx ben nog net de lul om het maar zo te zeggen, ga veel betalen als ik zou blijven rijden, maar ik ga hem schorsen voor 1.5 jaar en dan is hij weer belasting vrij, als dit doorgaat zoals ze zegge teminste
A-type rijder sinds 1980.
Méhari 1977, HY 1967, dagelijks vervoer: Acadiane 1983 en een Berlingo Multispace 1.6 benzine.
Méhari 1977, HY 1967, dagelijks vervoer: Acadiane 1983 en een Berlingo Multispace 1.6 benzine.
Wat heb je liever, dat ik wegenbelasting ga betalen, of dat ik deze Ami ga opknappen!!!!Maus0611 schreef:Gefeliciteerd!
Maar....Hoeveel maanden MRB moet je uitgeven om die weer op de weg te krijgen?
Het enigste wat ik moet kopen zijn nieuwe(re) achterspatborden, overige onderdelen heb ik liggen, en natuurlijk tijd
p.s. A types zijn mijn hobby, belasting betalen niet
@ boudewijn, mooi he, nagenoeg zonder deukjes, zo vind je ze dus niet in Frankrijk....
Volgens mij is hij al 20/25 jaar niet meer op straat geweest.
Bij de rdw gegevens staat
APK keuring onbekend en er zitten ook geen ronde apk stickertjes op de nummerplaat achter.......
@Geert je bent nog niet in mijn 2e garage geweest, daar heb ik al gestapeld..
-
- Gebruiker
Wil niet teveel zeggen zolang hij nog niet in mijn garage staat....ben bang dat het alsnog misgaatdeusjevo schreef: Klein tipje misschien waar je hem vandaan hebt?
Marktplaats/Ysselstein limburg (hij staat er nog op)
Volgende week zaterdag ga ik hem ophalen, (triangel)
Dan ga ik er ook een eigen topic van maken, heb al veel respons gehad....
-
- Veelvuldig poster
blij dat hij eindelijk gered wordt ding heeft maanden te koop gestaan. Als je nog ami delen zoekt heb nog veel liggen.
Zelfs een zo goed als nieuw chassis. Geen ami meer dus mag weg.
En ach de eend of Atype weegt weinig dus belasting valt wel mee. Het is zuurder voor de cx rijders met een diesel of met een gloednieuwe lpg inbouw. Ben benieuwd of de moties worden aangenomen dan komt er dezelfde overgangsregeling voor de diesels en lpg auto's.
Effect heeft de regeling al want zag afgelopen weekend al aardig wat youngtimer dieseltjes op poolse en andere oostblokgekentekende oplegers staan en voorbij komen.
Zonde zonde Denk dat Weekers zijn inkomsten wel kan bijgaan stellen
Zelfs een zo goed als nieuw chassis. Geen ami meer dus mag weg.
En ach de eend of Atype weegt weinig dus belasting valt wel mee. Het is zuurder voor de cx rijders met een diesel of met een gloednieuwe lpg inbouw. Ben benieuwd of de moties worden aangenomen dan komt er dezelfde overgangsregeling voor de diesels en lpg auto's.
Effect heeft de regeling al want zag afgelopen weekend al aardig wat youngtimer dieseltjes op poolse en andere oostblokgekentekende oplegers staan en voorbij komen.
Zonde zonde Denk dat Weekers zijn inkomsten wel kan bijgaan stellen
Citroén rolls better than a Rolls!