Pagina 15 van 77

Geplaatst: ma 20 aug, 2007 13:30
door André Post
Wat mist een Dyane dan?

Geplaatst: ma 20 aug, 2007 13:38
door thomaaas
'n typeplaatje dat 2cv zegt ;)

Geplaatst: ma 20 aug, 2007 14:10
door backfire
en een low-pressure turbo :D

Geplaatst: ma 20 aug, 2007 14:34
door Yannick
thomaaas schreef:'n typeplaatje dat 2cv zegt ;)
Blablabla :?

:lol:

Geplaatst: ma 20 aug, 2007 14:47
door leo top
backfire schreef:en een low-pressure turbo :D
Die heeft een dyane toch? daar heet hij powertube!

Geplaatst: ma 20 aug, 2007 15:33
door Wim van den Bergh
leo top schreef:
backfire schreef:en een low-pressure turbo :D
Die heeft een dyane toch? daar heet hij powertube!
Nee, Leo, dat is een uitvinding van Duckhunt/BCC en die kost 70 euro of zo.

Geplaatst: ma 20 aug, 2007 15:39
door leo top
Wim van den Bergh schreef:
leo top schreef:
backfire schreef:en een low-pressure turbo :D
Die heeft een dyane toch? daar heet hij powertube!
Nee, Leo, dat is een uitvinding van Duckhunt/BCC en die kost 70 euro of zo.
O, daarom zeggen ze bij duckhunt dat een Burton 180 km. kan halen!

Geplaatst: ma 20 aug, 2007 16:01
door Wim van den Bergh
leo top schreef:
Wim van den Bergh schreef:
leo top schreef: Die heeft een dyane toch? daar heet hij powertube!
Nee, Leo, dat is een uitvinding van Duckhunt/BCC en die kost 70 euro of zo.
O, daarom zeggen ze bij duckhunt dat een Burton 180 km. kan halen!
Dat redden wij in onze Le Patrons ook in twee uur 8)

Geplaatst: ma 20 aug, 2007 16:15
door André Post
Natuurlijk geen uitvinding van duckhunt,
't zat al op Ami's en Dyanes.

Geplaatst: ma 20 aug, 2007 17:44
door Scarabee
leo top schreef:Die heeft een dyane toch? daar heet hij powertube!
burtoncar.com schreef:De 0,9 bar overdruk werkt als een turbo en levert gemiddeld 4 pk winst!!!
Een LPT levert standaard 104kW/205 Nm bij 0,4 bar turbodruk...

Geplaatst: ma 20 aug, 2007 18:55
door backfire
lees ik nou goed en beweert bcc nu dat de turbotube 0,9 bar overdruk levert, whohahaha, ze bedoelen denk ik 0,09 dan. Bij 0,9 bar OVERdruk heeft je eend ongeveer 60PK, bedoeling is dat mijn turbo ook wordt afgeregeld naar 0,5 bar max, 45pk voor een eend is meer dan genoeg.

Geplaatst: di 21 aug, 2007 01:18
door thomaaas
mayb bedoelen ze wel gewoon 0.9 bar, 0.1 bar onderdruk dus :lol:

Geplaatst: di 21 aug, 2007 08:50
door Flying Duckman
Powertube levert iets van 1 of 2 pk extra op, niet heel veel..


maar auto die we naast de eend hebben..

Een citroen C1 Ambiance uit 2007...

Geplaatst: di 21 aug, 2007 10:03
door Wim van den Bergh
Flying Duckman schreef:Powertube levert iets van 1 of 2 pk extra op, niet heel veel..

maar auto die we naast de eend hebben..

Een citroen C1 Ambiance uit 2007...
... dus de Tjaffer is pleite ? Is mis een stuk uit jou automobiele historie geloof ik :lol:

Geplaatst: di 21 aug, 2007 10:08
door Jeroen-citroen
:D Hey wie heeft er hier een Tjaffer gehad ?? Dat vind ik echt leuke auto's.

@ Supercees
Gooi eens een foto neer van je Benz