Nieuwe aanwinst
-
- Veelvuldig poster
Hoi,
Vandaag het pakketje met de Hy's en zo ontvangen de Hy met de witte bandjes is een zwarte van de Police van het merk Praliné evenals de donkerblauwe van de NL politie .
Busch heeft de mallen van Praliné overgenomen, maar deze 2 zijn nog echte Praliné's(de doosjes en op het chassis staat het logo nog).
Vandaag het pakketje met de Hy's en zo ontvangen de Hy met de witte bandjes is een zwarte van de Police van het merk Praliné evenals de donkerblauwe van de NL politie .
Busch heeft de mallen van Praliné overgenomen, maar deze 2 zijn nog echte Praliné's(de doosjes en op het chassis staat het logo nog).
-
- Veelvuldig poster
Van tweekend geen tijd gehad, je kan je honger al wat stillen met de Sausss-ente http://www.modelcarworld.de/relaunch/ne ... anguage=nl
Staan enkele interieur fotokes bij
Als je nog behoefte heb hierna moet je het maar zeggen.
Staan enkele interieur fotokes bij
Als je nog behoefte heb hierna moet je het maar zeggen.
- echte eendrijder
- Regelmatige poster
Mooie EFSI cartoons , de pink panther heb ik al 20 jaar, de snoopy zoek ik al 20 jaar!
Leuke besteleend, mooie polistils, goed norev-jetcar (mijn grote liefde naast de besteleenden!) En wat is dat voor rode dyane?
Waar loop jij tegen zulke mooie eenden aan? Zeg nou niet gewoon op de rommelmarkt, dat geloof ik niet .
De houten eend komt uit Friesland, daar heeft ooit oemand eens een serietje in elkaar gezet. HY van hetzelfde maaksel?
- echte eendrijder
- Regelmatige poster