Dan moet je gewoon Michelin kopen, ben je per km denk het voordeligste uit.ejfrolich schreef:Hoi,
Tja, ik heb de band net 1,5 jaar. Nu nog 2,5mm. Dat is voor mijn doen heeeel snel. Ik rijdt 12000km per jaar. Dus ouderdom wordt niet het probleem.
Welke band gaat langer mee zonder veel grip in te boeten... Of is goedkoper dan Tokyo?
Banden
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Michelin
Met vriendelijke groet G. vd Bergh.
https://lepatron.nl/webshop/
https://lepatron.nl/webshop/
- gelemotor
- Regelmatige poster
Ik heb er nu " al " twee dagen de Champiro onderliggen.
Maatje 135/70/15, winterband.......
En wat kan ik zeggen??
Ik maak natuurlijk nu wat meer toeren ....(/70) , grip kan ik weinig over zeggen, slijtage helemaal nog niets.
Het lijkt wel lichter te sturen, maar dat kan ook komen door de rest van het groot onderhoud aan de auto.
Champiro kost slechts 44 euro, na Spanje kan ik vast meer vertellen!
Gr, Luc
Maatje 135/70/15, winterband.......
En wat kan ik zeggen??
Ik maak natuurlijk nu wat meer toeren ....(/70) , grip kan ik weinig over zeggen, slijtage helemaal nog niets.
Het lijkt wel lichter te sturen, maar dat kan ook komen door de rest van het groot onderhoud aan de auto.
Champiro kost slechts 44 euro, na Spanje kan ik vast meer vertellen!
Gr, Luc
Duck your life
- gelemotor
- Regelmatige poster
Na wat kilometertjes, zo' n 6000 dus, ben ik zeer tevreden over de Champiro's.
Nu zit er nog 7 mm profiel op (begin weet ik helaas niet...) en dat na veel binnen door rijden door Frankrijk ri Spanje.
Grip is in de regen ietsje minder , maar zeker niet te weinig.
Maar dan heb je het natuurlijk ook over zomer banden die tot op heden alleen in een warme zomer gebruikt zijn!
Gr, Luc
Nu zit er nog 7 mm profiel op (begin weet ik helaas niet...) en dat na veel binnen door rijden door Frankrijk ri Spanje.
Maar dan heb je het natuurlijk ook over zomer banden die tot op heden alleen in een warme zomer gebruikt zijn!
Gr, Luc
Duck your life
-
- Regelmatige poster
Ik heb er zo een set besteld. Mijn dyane zal pas tegen de zomer rijden denk ik. Ikzelf ben ook benieuwd. Ik heb nog nooit met een A-serie gereden en dus heb ik geen referentie om mee te vergelijken.guido schreef:en al iemand ervaring met de nieuwe rubbers '2CV MCC', zoals geleverd door de bekende zuidfransoos en bij uitbreiding diens verdeler te 10-en?
zien er erg goed uit qua profiel, gelijkend op de klassieke 125/15 Michelin X-jes
Ze hebben in elk geval wel een E-nummer.
- gelemotor
- Regelmatige poster
En dan lees je later je eigen reactie......ik bedoel natuurlijk winterbanden die in de zomer gebruikt worden !gelemotor schreef:Na wat kilometertjes, zo' n 6000 dus, ben ik zeer tevreden over de Champiro's.
Gr, Luc
Gr, Luc
Duck your life
-
- Gebruiker
Weet je toevallig ook of Nankang goed te doen is met de hand? Ik heb namelijk vier nieuwe bandjes met elk 10 euro korting weten te bemachtigen. Ik dacht dat doe ik, want bij BCC bevolen ze mij deze banden aan (overigens moet ik de oude banden nog van de velgen afhalen, kan dat ook met de hand?).TB schreef:Ja, ik ook. Michelin en Mabor is goed te doen met de hand. Andere merken heb ik geen ervaring mee.
Begonnen, en al een eind op weg, van het bouwen van een Burton.