Spookeend V2.0 !
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
van de week maar es op onderzoek uit, er zit een beetje een geluid in dat ik het beste kan vergelijken met een aardlus..... alsof je dynamo hoort over de speakers, maar dan laag, en alleen tussen 2500 rpm en 4500 rpm....
en isolatie voor koeltunnel is er eindelijk! maar dat zal wel een zomerklusje worden...
En de isolatie voor de koets is er eindelijk, bijna zelfde als schutboord maar dan 4 mm ipv 8 mm en beter plak, vanwege bogen en warmte van zon enz!
en laatste bekleding voor binnezijde koets (zwart fluffy stof!)
Maar dat wordt ook wel zomer, of in ieder geval als het warmer is, nu is het niet zo handelbaar.
en vandaag voor het eerst in de pekel gereden...
en isolatie voor koeltunnel is er eindelijk! maar dat zal wel een zomerklusje worden...
En de isolatie voor de koets is er eindelijk, bijna zelfde als schutboord maar dan 4 mm ipv 8 mm en beter plak, vanwege bogen en warmte van zon enz!
en laatste bekleding voor binnezijde koets (zwart fluffy stof!)
Maar dat wordt ook wel zomer, of in ieder geval als het warmer is, nu is het niet zo handelbaar.
en vandaag voor het eerst in de pekel gereden...
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V1.0 = Crashed
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
oorzaak raar geluid gevonden...
winterkapje was bij de zeilmakerij voor reparatie....
dus, zoals bij spookeend.... tapje op de grille van de fan, onder de motorkap, en het was weer warmer in de eend.....
Maar nu, nou ja, een resonatie in de eend, dat was al. maar het klonk heftiger, lol
Winterkapje is klaar, tape verwijderd, en rijd en klnkt als het welbekende zonnetje!
sonneland of ander dak is de bedoeling, maar met kleine ruit wanneer mogelijk, oude dak van spookeend had ik albekleed, maar zit er nog op (staat in de tuin en is lek) maar dat scheelde al gewapper enz...
winterkapje was bij de zeilmakerij voor reparatie....
dus, zoals bij spookeend.... tapje op de grille van de fan, onder de motorkap, en het was weer warmer in de eend.....
Maar nu, nou ja, een resonatie in de eend, dat was al. maar het klonk heftiger, lol
Winterkapje is klaar, tape verwijderd, en rijd en klnkt als het welbekende zonnetje!
sonneland of ander dak is de bedoeling, maar met kleine ruit wanneer mogelijk, oude dak van spookeend had ik albekleed, maar zit er nog op (staat in de tuin en is lek) maar dat scheelde al gewapper enz...
www.spookeend.nl
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V1.0 = Crashed
- jean-michel B.
- Beginner
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Compleet APK waardig allemaal!
Filmpje in het donker van de lichtjes
https://www.facebook.com/video.php?v=54 ... nref=story
Filmpje in het donker van de lichtjes
https://www.facebook.com/video.php?v=54 ... nref=story
www.spookeend.nl
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V1.0 = Crashed
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Nog even wat foto's van de audio en het bekleden waar ik vandaag een begin mee gemaakt heb.
Eerst een laagje isolatie bitumen en dan nette zwarte bekleding erover. Dak (nieuw dak volgend jaar) word ook bekleed aan de binnenkant dan, ziet het er allemaal weer netjes uit!
Ow ja, en toch maar weer een derde remlicht gemonteerd. Moet nog even wat netter, maar ik merk zelf dat ik als ik achter een auto zit er erg aan gewend ben dat er een remlicht in het midden zit, dat zal dan bij meer bestuurders wel zo zijn denk ik.... En omdat de achterlichten van een eend nou eenmaal erg laag zitten in vergelijk met modernere auto's geeft mij dit toch een veiliger gevoel zo....
Eerst een laagje isolatie bitumen en dan nette zwarte bekleding erover. Dak (nieuw dak volgend jaar) word ook bekleed aan de binnenkant dan, ziet het er allemaal weer netjes uit!
Ow ja, en toch maar weer een derde remlicht gemonteerd. Moet nog even wat netter, maar ik merk zelf dat ik als ik achter een auto zit er erg aan gewend ben dat er een remlicht in het midden zit, dat zal dan bij meer bestuurders wel zo zijn denk ik.... En omdat de achterlichten van een eend nou eenmaal erg laag zitten in vergelijk met modernere auto's geeft mij dit toch een veiliger gevoel zo....
www.spookeend.nl
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V1.0 = Crashed
Ik liep ook met die gedachte over het 3e remlicht laatst. Goed dat je 'm erin hebt gemaakt. Nu ik nog...
Ik zie dat je 'm aan dat metalen balkje hebt gemaakt. Is het remlicht zo wel goed te zien? Je kunt ze toch vaak op de ruit plakken, of heb je dat niet gedaan ivm een ander dak volgend jaar?
Ik zie dat je 'm aan dat metalen balkje hebt gemaakt. Is het remlicht zo wel goed te zien? Je kunt ze toch vaak op de ruit plakken, of heb je dat niet gedaan ivm een ander dak volgend jaar?
2cv6 Club S6 - vert jade - 1987
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
is prima te zien hoor, komt precies uit bij de bovenkant van het raam zeg maar, maar zit niet overduidelijk in het zicht, maar ook bij daglicht goed te zien.
Op de ruit heb ik in mijn vorige eend ook gehad, maar die viel vaak naar beneden, lol
Dus deze komt ook uit mijn oude eend en gewoon op dezelfde plek gemonteerd
Op de ruit heb ik in mijn vorige eend ook gehad, maar die viel vaak naar beneden, lol
Dus deze komt ook uit mijn oude eend en gewoon op dezelfde plek gemonteerd
www.spookeend.nl
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V1.0 = Crashed
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
Groot gelijk, dat derde remlicht!
Ik heb in mijn Marbella er ook een gemonteerd. Ik had last van medeweggebruikers die het nodig vonden op de trekhaak te gaan zitten, en nu doen ze dat veel minder. Het is niet bepaald origineel, maar misschien dat ik er tzt ook een op de Dyane zet. Liever een derde remlicht dat een platte Dyane...
Ik heb in mijn Marbella er ook een gemonteerd. Ik had last van medeweggebruikers die het nodig vonden op de trekhaak te gaan zitten, en nu doen ze dat veel minder. Het is niet bepaald origineel, maar misschien dat ik er tzt ook een op de Dyane zet. Liever een derde remlicht dat een platte Dyane...