2cv pick-up
- mooieendje
- Gebruiker
- mooieendje
- Gebruiker
- Jeroen-citroen
- Moderator
Met de reflector bedoelt men hier niet de "spiegel" in de lamp maar gewoon een rode reflector zoals je ook een reflector op je fiets moet hebben. Elke auto moet verplicht 2 rode reflectoren hebben om de wagen te kunnen waarnemen als hij in het donker stil staat. Bij de meeste auto's is de reflector ingebouwd in het achterlicht. Ook bij de eend is dat zo behalve bij de bestellers die dan ook altijd 2 losse ronde reflectors hebben.mooieendje schreef:nou snap ik niet wat je bedoeld met reflector...?
weet wat je zegt maar zeg niet altijd wat je weet
- mooieendje
- Gebruiker
- Patrick Hoskam
- Regelmatige poster
bedoe je deze ?
even bij een goede automaterialen of electra handel binnenlopen, die kunnen ze zo bestellen.
voor de hella nummers even hier kijken, http://www.hella.com/produktion/HellaCO ... EN_HFA.pdf
op pagina 8 staan ze, in dit geval op een quad maar het zijn dezelfde, ik heb ze zelf al liggen voor mn project eend.
zal morgen even een paar fotos posten.
even bij een goede automaterialen of electra handel binnenlopen, die kunnen ze zo bestellen.
voor de hella nummers even hier kijken, http://www.hella.com/produktion/HellaCO ... EN_HFA.pdf
op pagina 8 staan ze, in dit geval op een quad maar het zijn dezelfde, ik heb ze zelf al liggen voor mn project eend.
Citroën CX gti turbo
Citroën 2CV Special 1986---> to be 2CV Gti (te koop)
Ducati 748 2001
Ducati 916 1997
Ducati 998s FE 2004
Citroën 2CV Special 1986---> to be 2CV Gti (te koop)
Ducati 748 2001
Ducati 916 1997
Ducati 998s FE 2004
-
- Veelvuldig poster
Jaaaaaaa die bedoel ik, ik heb al verschillende keren op hella site gezocht, maar nix gevonden. ff nog een vraagje, wa kostda? (in nederlands wat kosten ze?)PHoskam schreef:bedoe je deze ?
thx, greetzzzzzzzzzzzzz
Rusty
PU eend project
chassis AK400,
koets AK400
chassis AK400,
koets AK400
- Patrick Hoskam
- Regelmatige poster
-
- Veelvuldig poster
hmmmm dat is best wel wat geld (voor een eendrijder ) maar ze zijn wel erg strak!PHoskam schreef:ik was voor 2 ledringen, 2 reflectors, 2 rode lampen en 2 smoke lampen 170 euro kwijt, niet goedkoop dus.
ik moet er nog ff over denken, misschien ga ik dan toch voor orginele besteleend/meharilampen, (8 stuks...) al zal dat ook niet goedkoop zijn.
greetzzzzzzzzzz
Rusty
PU eend project
chassis AK400,
koets AK400
chassis AK400,
koets AK400
-
- Veelvuldig poster
ja dus nu zijn de centjes op...................... enne tellertjes kijk je altijd tegenaan, lampies zie je tijdens het rijden niet!Evan schreef:Met wat jij voor je tellers uitgegeven hebt?
Dan kan je best nog een beetje investeren in shiny lampjes
maar plaats jij nou maar ff wat fototjes van mijn project, met je praatjes.
greetzzzzzzzzzzzzz
Rusty
PU eend project
chassis AK400,
koets AK400
chassis AK400,
koets AK400